Marketing Week - Η Αφοί Χαΐτογλου στη V+O Communication

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Στρατηγική επικοινωνίας, καθώς και διαχείριση digital

Η Αφοί Χαΐτογλου στη V+O Communication

10 Ιανουαρίου 2017 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Τρόφιμα - Ποτά

Η V+O Communication ανέλαβε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της βιομηχανίας τροφίμων Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε., με το πλαίσιο της συνεργασίας να περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και τη διαχείριση της εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, την ενδυνάμωση των σχέσεων με τα ΜΜΕ, τη λειτουργία του γραφείου τύπου, καθώς και τη διαχείριση των digital assets που διατηρεί επίσημα η εταιρεία.

Η Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία της V+O με ιστορικές εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση σε παραγωγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως η Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε., είναι για εμάς τιμή και επιβράβευση. Αποτελεί, παράλληλα, δέσμευση να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια αποτελεσματική 360ο επικοινωνιακή στρατηγική που θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και αξία στο όνομα και στα προϊόντα της εταιρείας, την οποία ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη της και καλωσορίζουμε στο πελατολόγιό μας». Αντίστοιχα, από την πλευρά της εταιρείας Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε., ο Λευτέρης Χαΐτογλου, δήλωσε: «Η στρατηγική σκέψη, η πολύχρονη εμπειρία στο χειρισμό σημαντικών επικοινωνιακών προγραμμάτων και η δημιουργικότητα της V+O, είμαστε σίγουροι ότι θα συμβάλει στην αποτελεσματική προβολή των προϊόντων μας και στην περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουμε δημιουργήσει, εδώ και χρόνια, με τον Έλληνα καταναλωτή».

Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778