Για τη δημιουργία brand identity

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η Unicef προσέγγισε διάφορα agencies την περασμένη εβδομάδα στο πλαίσιο του spec, καθώς αναζητά συνεργασία με ένα παγκόσμιο δίκτυο με γραφεία κατά προτίμηση σε Νέα Υόρκη και Γενεύη. Το spec αφορά την ανάθεση της παγκόσμιας επικοινωνίας και στρατηγικής του οργανισμού, για τα επόμενα τρία χρόνια. Τον λογαριασμό χειρίζονται αυτή τη στιγμή διαφορετικά agencies ανά χώρα, με τον ανάδοχο να καλείται να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο brand identity και να αναπτύξει fundraising καμπάνιες. Παράλληλα, θα κληθεί να αναλάβει την ανάπτυξη της online παρουσίας της Unicef.

(Πηγή: Campaign)