Marketing Week - Το Δέντρο της Ζωής

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Το Δέντρο της Ζωής

4 Ιουλίου 2014 | 12:22 Γράφει η Μαρία  Φωλά Topics: Θεσμικά

Μαρία Φωλά

Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις του τύπου «δεν με αφορά», «δεν είναι για εμένα», «σας ευχαριστώ, αλλά δεν θέλω να ακούσω»; Πώς να κάνεις τον κόσμο να ακούσει κάτι που ουσιαστικά, μας αφορά όλους;

Εδώ λοιπόν βρίσκει άριστη εφαρμογή ένας κλασικός κανόνας του PR: μετατρέπουμε το μήνυμα από αρνητικό σε θετικό, από απαισιόδοξο σε αισιόδοξο. Αντί να μιλήσεις για το θάνατο, μιλάς για τη ζωή. Αντί να μιλήσεις γι’ αυτούς που φεύγουν, θύματα της αρρώστιας, μιλάς γι’ αυτούς που κερδίζουν τη μάχη και επιζούν. Και δεν είναι λίγοι. Είκοσι οχτώ εκατομμύρια άνθρωποι σε όλοι τη γη γιορτάζουν κάθε πρώτη Κυριακή του Ιουνίου, την Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων Καρκίνου. Είκοσι οχτώ εκατομμύρια οικογένειες, φίλοι, συγγενείς, γιορτάζουν μαζί τους τη δύναμη της θέλησης και το θρίαμβο της ζωής στη μάχη με το θάνατο. Αυτό, αναμφίβολα, είναι ένα μήνυμα που μας αφορά όλους - ασθενείς και μη. Είναι ένα μήνυμα θετικό, αισιόδοξο, ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας.

Κάπως έτσι το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Ι live for Me» έστησε μια πρωτότυπη ενέργεια με τον τίτλο «Το Δέντρο της Ζωής». Κάπως έτσι μαζευτήκαμε αρκετοί έξω από την πλαζ Astir Beach στη Βουλιαγμένη, παρά την ψυχρούλα και το βοριαδάκι, για να γράψουμε ένα θετικό, αισιόδοξο μήνυμα για τη ζωή. Κάπως έτσι μια μεγάλη μουριά, η οποία στην αρχή ήταν καταπράσινη, γέμισε από πολύχρωμες χάρτινες πεταλούδες με πανέμορφες σκέψεις για τη ζωή. Και έτσι, με την πολύτιμη βοήθεια του management της Astir Beach, «το Δέντρο της Ζωής» φιλοξενείται πια σε ειδικό χώρο της γνωστής πλαζ της Βουλιαγμένης, για να θυμίζει σε όλους το θρίαμβο της ζωής.

Στη συνέχεια, αναλαμβάνουν τη σκυτάλη η τεχνολογία και τα social media. Ειδικά διαμορφωμένο photo booth που βρίσκεται στο χώρο της εκδήλωσης επιτρέπει σε όσους από το κοινό το επιθυμούν να φωτογραφηθούν με χαρούμενες καρτούλες που μεταφέρουν θετικά μηνύματα και να ανεβάσουν απευθείας τις φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα δικά τους, καθώς και του οργανισμού. Και έτσι το μεσημέρι της Κυριακής τα social media των φίλων μου έχουν αλλάξει portrait και cover photos, με το «Δέντρο της Ζωής» και τα μηνύματά του να μεταφέρονται σε πολλές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και να κερδίζει πολλά πολλά «likes». 
Ποιος είπε ότι ακόμα και η χειρότερη ασθένεια δεν αποτελεί αφορμή για επικοινωνία;

Marketing Week (T. 1441)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778