Από το περιοδικό Holmes Report

Σε σχετικό αφιέρωμα, το Holmes Report ανέφερε ότι «τη σημαντική ανάπτυξη της Ogilvy PR EΜΕΑ είναι δύσκολο να την αγνοήσει κανείς και οι κύριοι ανταγωνιστές της ίσως θα έπρεπε να προσέχουν», αναφέροντας διάφορους παράγοντες που συνετέλεσαν σε αυτό, όπως την ανάπτυξη σε αρκετές αγορές ΕΜΕΑ, την κατάκτηση της κορυφής του δείκτη Δημιουργικότητας «Holmes Creativity Index EAME», το διευρυμένο δίκτυο στην περιοχή με ισχυρή ηγεσία και ανταγωνιστικές εταιρείες σε κρίσιμες αγορές, και τη σημαντική ανάπτυξη στους τομείς κοινωνικής δικτύωσης και περιεχομένου. Αντίστοιχη πορεία καταγράφεται και στην Ελλάδα, όπου πρόσφατα η Asset Ogilvy Public Relations αναδείχθηκε Agency of the Year, στα Ermis Awards 2013.