Τρία νέα εργαλεία προσέθεσε το LinkedIn, με στόχο να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδράσουν με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες, αλλά και να απευθυνθούν σε νέα κοινά.

Το Invite to Follow αποβλέπει στο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση προσεγγίζοντας νέα ακροατήρια, δίνοντας τη δυνατότητα στους διαχειριστές των σελίδων να προσκαλούν συνδέσεις πρώτου βαθμού να ακολουθήσουν τη σελίδα. Οι διαχειριστές δεν μπορούν να στείλουν περισσότερες από 50 προσκλήσεις την ημέρα και οι χρήστες έχουν την επιλογή να μη λαμβάνουν καθόλου προσκλήσεις.

Επιπλέον, το LinkedIn Live Streaming, το οποίο λανσαρίστηκε σε beta τον προηγούμενο Φεβρουάριο, είναι πλέον και ευρέως διαθέσιμο. To feature επιτρέπει στις εταιρείες να αναπτύσσουν διαδραστική επικοινωνία on-screen και μέσω σχολίων, μέσα από ειδοποιήσεις.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα καταστήσει διαθέσιμο ένα εργαλείο «stream targeting», το οποίο χρησιμοποιεί cookies τρίτων, προκειμένου να βοηθήσει τα brands να απευθυνθούν σε κοινά με διαφορετικές γλώσσες και σε διαφορετικά σημεία στον κόσμο.

Το LinkedIn εισήγαγε επίσης τη δυνατότητα ιδιωτικής δοκιμής για το Live Stream, ώστε να δώσει στις μάρκες την ευκαιρία να «πειραματιστούν» προτού βγουν live. Τέλος, με τα νέα updates, οι διαχειριστές των σελίδων μπορούν να αποφασίσουν αν θα ποστάρουν ως άτομα ή ως οργανισμός.
(Πηγή: MarketingLand)