H Mediacube ανέλαβε την online προβολή του e-φαρμακείου ToFarmakeioMou.gr.

Ως στρατηγικός συνεργάτης, η Mediacube ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα ολιστικό πλάνο online προώθησης της εταιρείας και των προϊόντων της, με στόχο την αύξηση του τζίρου, την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας στον καταναλωτή. Η έναρξη της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στα μέσα Οκτωβρίου, με τον Νοέμβριο να καθίσταται όχι μόνο ο πιο επιτυχημένος μήνας του έτους, αλλά ο πιο επιτυχημένος μήνας σε πωλήσεις από την ημέρα που το ToFarmakeioMou.gr δραστηριοποιήθηκε online.

Συγκεκριμένα, μόνο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του pre Black Friday, Black Friday & Cyber Monday, η εταιρεία πραγματοποίησε 87% αύξηση του τζίρου, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους. Τα παραπάνω αποτελέσματα προήλθαν κατόπιν σχεδιασμού και υλοποίησης ενός 360o Digital πλάνου σε Facebook, Instagram, YouTube, Google Search και Display, καθώς και email marketing, με pre-Black Friday activation, on Black Friday Week & Cyber Monday campaigns. Οι ενέργειες στόχευσαν συνδυαστικά σε full funnel στρατηγική με ενέργειες awareness, consideration και performance.