Marketing Week - Στη NetSteps ανέθεσε η Sarkk

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Την ανάπτυξη του e-shop Tommy.com στην Ελλάδα

Στη NetSteps ανέθεσε η Sarkk

5 Δεκεμβρίου 2019 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Ένδυση

Η εταιρεία Sarkk ΑΒΕΕ, αποκλειστικός διανομέας της Tommy Hilfiger και της Calvin Klein σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Μολδαβία ανέθεσε στην NetSteps την ανάπτυξη του e-shop Tommy.com στην Ελλάδα για το brand Tommy Hilfiger.

Αξιοπιστία, καινοτομία και ανάπτυξη είναι οι τρεις άξονες γύρω από τους οποίους αναπτύχθηκε η συνεργασία των δυο εταιρειών, όπως σημειώνει η NetSteps. Το λανσάρισμα της e-commerce πλατφόρμας ακολουθεί τη στρατηγική της Tommy Hilfiger, να οδηγήσει την αγορά σε μια νέα ψηφιακή εποχή και να χτίσει μια online κοινότητα φίλων του brand μεταξύ της νέας γενιάς καταναλωτών. Μέσω της νέας πλατφόρμας tommy.com, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων των συλλογών Tommy Hilfiger.

Marketing Week Online( 5 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778