Marketing Week - Η ForestView παρουσιάζει τους «IDERistas»

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Προωθητική ενέργεια για τη διαφορετικότητα και το δικαίωμα της επιλογής

Η ForestView παρουσιάζει τους «IDERistas»

3 Δεκεμβρίου 2019 | 18:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,CSR

Η ForestView στηρίζει τη διαφορετικότητα και το δικαίωμα της επιλογής και με αφορμή τη νέα επικοινωνία της Ider, όπου η πρωταγωνίστρια είναι ένα χέρι που θέλει διακαώς να γίνει πόδι, αποφάσισε να βοηθήσει ενεργά στην εκπλήρωση αυτής της επιθυμίας.

Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε το κίνημα των «IDERistas» που, με σύνθημα #thelonaginopodi, στηρίζει έμπρακτα τον αγώνα της Ider σε κάθε της βήμα. Με συνθήματα, με κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με κάθε τρόπο. Επιπλέον, δημιούργησε και το site thelonaginopodi.gr όπου όποιος επιθυμεί μπορεί να μπει και να κάνει share ένα από τα συνθήματά της.

Marketing Week Online( 3 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778