Τα 100 χρόνια έκλεισε η KitcenAid και τα καταστήματα Παρουσίαση -μέλος του oμίλου Σαραφίδη- σε συνεργασία με την Webjar, δημιούργησαν μια νέα καμπάνια με στόχο το υψηλό awareness και το growth του social share of voice του brand.

Η Webjar ανέλαβε την παραγωγή ενός ατμοσφαιρικού βίντεο και την δημιουργία media καμπάνιας. «Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες audience targeting της Google, μέσα από την πλατφόρμα DV360 καταφέραμε να πετύχουμε εξαιρετικά ποιοτικά αποτελέσματα σε επίπεδο full video view, αλλά και viewability σε ποσοστό παραπάνω από 99%, από τον πρώτο μήνα της συγκεκριμένης ενέργειας», ανέφερε ο CMO της Webjar, Μάνος Λίτινας. Η καμπάνια συνοδεύτηκε από social ads, CRM Marketing και Instagram διαγωνισμό ο οποίος βοήθησε στο διπλασιασμό των followers της «Παρουσίασης». Η ενέργεια συνεχίζεται μέχρι το τέλος του χρόνου.