Η Allbright Advertising σχεδίασε και εκτέλεσε το digital activation «Serial Shoppers» της Media Markt, με θέμα την Black Friday.

Η καμπάνια έχει τη μορφή τηλεοπτικής έρευνας, που «αποκαλύπτει όλη την αλήθεια» για τους «Serial Shoppers» της Black Friday μέσα από μία σειρά videos. Με τη μορφή συνεντεύξεων σε αναπάντεχα σημεία σε όλη την Ελλάδα, αυτόπτες μάρτυρες οι οποίοι ήρθαν πρώτοι αντιμέτωποι με το φαινόμενο των Serial Shoppers, καταθέτουν την εμπειρία τους για απλούς ανθρώπους που λόγω Black Friday στη Media Markt, έγιναν «Serial Shoppers» και «τα θερίζουν όλα!». Τα videos τρέχουν σε YouTube, Facebook και Instagram.