Η isMood, εταιρεία που εξειδικεύεται στο social listening, ενώνει τις δυνάμεις της με το Wisdrop, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία γνώσης της αγοράς, προκειμένου να ενημερώνει τακτικά τις εταιρείες σχετικά με τα θέματα που συζητούν οι Έλληνες στα κοινωνικά δίκτυα.

Συγκεκριμένα, θα παρέχει ένα report κάθε τρίμηνο, στο οποίο θα παρουσιάζονται οι θεματικές ενότητες που απασχόλησαν περισσότερο τους Έλληνες στα social media, καθώς και αναλύσεις των δημοφιλέστερων επιμέρους θεμάτων μέσα σε αυτές. Η Άννα Κασιμάτη, ιδρύτρια και CEO της isMood, δήλωσε: «Είμαι πολύ υπερήφανη που συμμετέχουμε στο Wisdrop, μια εξαιρετικά καινοτόμα πρωτοβουλία που θεωρώ ότι θα αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο της έρευνας αγοράς».

Ο Σταμάτης Κάντζας, ιδρυτής και CEO της Braincandy, δήλωσε: «Καλωσορίζουμε την isMood στη νέα μας υπηρεσία και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που θα παρέχουμε σε τακτική βάση, μια τόσο καινοτόμο προοπτική της αγοράς σε όλους τους συνδρομητές μας». Η υπηρεσία αναμένεται στις 3 Φεβρουαρίου του 2020, με πολλές εταιρείες να έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους.