Διευρύνει το «ethical ad tech» η Unilever, μέσα από το οποίο ζητά από τους καταναλωτές που παρακολουθούν τις διαφημίσεις video να επιλέξουν τον φιλανθρωπικό οργανισμό στον οποίο θα δωρίσει το 50% των εσόδων της διαφήμισης.

Έχοντας πειραματιστεί με brands όπως τα Knorr και Lynx σε παραδοσιακά sites, η εταιρεία επεκτείνει την τεχνολογία, που δημιουργήθηκε από την Good-Loop, στο Instagram. Το brand Dove θα «τρέξει» στο δίκτυο μια σειρά διαφημίσεων σε Instagram Stories, οι οποίες θα κλείνουν με ένα swipe up link, ώστε η Unilever να κάνει μια δωρεά, είτε στον φορέα UN Women του ΟΗΕ, είτε στο τοπικό Dove Self-Esteem Project. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη νέα καμπάνια που λάνσαρε η μάρκα την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία αποδομεί την κανονικότητα της εμφάνισης της μασχάλης.

«Η επέκταση της συνεργασίας μας με τη Unilever στο περιβάλλον του Instagram είναι εξαιρετικά συναρπαστική, κυρίως επειδή αποτελεί τεκμήριο της ικανότητάς μας να συνδέουμε φιλανθρωπικές δωρεές με ψηφιακή διαφήμιση σε κλίμακα», σχολίασε η Amy Williams, Co-Founder και Chief Executive of Good-Loop. Με 3 χρόνια παρουσίας, η Good-Loop υποστηρίζει ότι οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της καταγράφουν σχεδόν διπλάσια engagement rates για τις διαφημίσεις τους. Μέχρι σήμερα, έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 500.000 λίρες για φιλανθρωπικούς σκοπούς με στόχο να φτάσει τα 5 εκατ. μέχρι το 2022.
(Πηγή: TheDrum)