Marketing Week - H Unilever επεκτείνει το «ethical ad tech» στο Instagram

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Καλεί τους χρήστες να επιλέξουν τον φιλανθρωπικό οργανισμό που θα στηρίξει

H Unilever επεκτείνει το «ethical ad tech» στο Instagram

8 Νοεμβρίου 2019 | 16:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Social Media

Διευρύνει το «ethical ad tech» η Unilever, μέσα από το οποίο ζητά από τους καταναλωτές που παρακολουθούν τις διαφημίσεις video να επιλέξουν τον φιλανθρωπικό οργανισμό στον οποίο θα δωρίσει το 50% των εσόδων της διαφήμισης.

Έχοντας πειραματιστεί με brands όπως τα Knorr και Lynx σε παραδοσιακά sites, η εταιρεία επεκτείνει την τεχνολογία, που δημιουργήθηκε από την Good-Loop, στο Instagram. Το brand Dove θα «τρέξει» στο δίκτυο μια σειρά διαφημίσεων σε Instagram Stories, οι οποίες θα κλείνουν με ένα swipe up link, ώστε η Unilever να κάνει μια δωρεά, είτε στον φορέα UN Women του ΟΗΕ, είτε στο τοπικό Dove Self-Esteem Project. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη νέα καμπάνια που λάνσαρε η μάρκα την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία αποδομεί την κανονικότητα της εμφάνισης της μασχάλης.

«Η επέκταση της συνεργασίας μας με τη Unilever στο περιβάλλον του Instagram είναι εξαιρετικά συναρπαστική, κυρίως επειδή αποτελεί τεκμήριο της ικανότητάς μας να συνδέουμε φιλανθρωπικές δωρεές με ψηφιακή διαφήμιση σε κλίμακα», σχολίασε η Amy Williams, Co-Founder και Chief Executive of Good-Loop. Με 3 χρόνια παρουσίας, η Good-Loop υποστηρίζει ότι οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της καταγράφουν σχεδόν διπλάσια engagement rates για τις διαφημίσεις τους. Μέχρι σήμερα, έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 500.000 λίρες για φιλανθρωπικούς σκοπούς με στόχο να φτάσει τα 5 εκατ. μέχρι το 2022.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778