Μετά από σχεδόν ένα χρόνο δοκιμών, το Facebook επεκτείνει την προσφορά search ads σε όλους τους διαφημιζόμενους.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων με όρους που δείχνουν πρόθεση αγοράς, όπως αναζητήσεις για εμπορικά προϊόντα συνδεδεμένα με το e-commerce και το retail. Μέχρι στιγμής, η τοποθέτηση search ads είναι διαθέσιμη μόνο στο mobile. «Οι δοκιμές δείχνουν ότι και οι διαφημιζόμενοι και οι χρήστες βρίσκουν χρήσιμες τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης, γι’ αυτό και διευρύνουμε την προσφορά τους», δήλωσε ο Director of Product Management του Facebook, Nipoon Malhatra.

Προκειμένου να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις τους στα αποτελέσματα του search, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν είτε το «Automatic Placement» για τις διαφημίσεις στο News Feed, είτε το «Facebook Search Results» στο Ads Manager όταν δημιουργούν μια καμπάνια News Feed.

Ανοίγοντας τη δυνατότητα αυτή, το Facebook προσφέρει στους marketers άμεση πρόσβαση στους χρήστες που ψάχνουν ενεργά το προϊόν ή τις υπηρεσίες τους στην πλατφόρμα. Καθώς το ad inventory του δικτύου γίνεται όλο και πιο κορεσμένο, νέες δυνατότητες τοποθέτησης -όπως το search- δίνουν την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να τρέχουν τις διαφημίσεις τους σε περιοχές της πλατφόρμας που δεν κυριαρχούνται ακόμα την παρουσία του ανταγωνισμού.
(Πηγή: MarketingLand)