Τη NetSteps επέλεξε το luxury brand του Έλληνα fashion designer, Tassos Mitropoulos, για την digital εικόνα και στρατηγική του στο e-commerce.

Η συνεργασία ξεκίνησε στα τέλη του περασμένου έτους. Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μία ολοκληρωμένη digital στρατηγική, η NetSteps τετραπλασίασε τις πωλήσεις και τριπλασίασε τα κέρδη του e-shop. Μεταφέροντας με επιτυχία το luxury feeling των ρούχων υψηλής ραπτικής του Tassos Mitropoulos και στοχεύοντας το σωστό κοινό, το 2019 φόρεσαν Tassos Mitropoulos οι τετραπλάσιες γυναίκες σε σχέση με πέρσι. Η συνεργασία επικεντρώνεται στην προβολή της ποιότητας και του luxury feeling των ρούχων με ξεχωριστά εικαστικά, εξειδικευμένη στόχευση κοινού και υψηλής αισθητικής διαφημίσεις.