Ένα μήνα πριν το ντεμπούτο της πλατφόρμας streaming Disney+, η Walt Disney Company ανακοίνωσε ότι δεν θα προβάλλει πια διαφημίσεις του Netflix στις ψυχαγωγικές της πλατφόρμες.

Η απόφαση της Disney καταδεικνύει την ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των παλιών και των νέων παικτών στο πεδίο του ΟΤΤ, οι οποίοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να προσελκύσουν νέους συνδρομητές στις τάξεις τους. Τα τηλεοπτικά δίκτυα προβάλλουν εδώ και καιρό διαφημιστικά μηνύματα από streamers, παρά τη μείωση της τηλεθέασης της παραδοσιακής τηλεόρασης λόγω της στροφής στις πλατφόρμες περιεχομένου, ενώ όλοι οι πάροχοι ΟΤΤ είχαν παρουσία στα διαλείμματα της αναμετάδοσης των βραβείων Emmy.

Ωστόσο, καθώς οι παραδοσιακές εταιρείες media εισέρχονται στον χώρο του streaming, το σκηνικό αναμένεται να αλλάξει, όπως δείχνει και η πρωτοβουλία της Disney. Ο τηλεοπτικός κολοσσός NBCUniversal αποκάλυψε επίσης τα σχέδιά του για την ανάπτυξη μιας αντίστοιχης πλατφόρμας, ενώ η WarnerMedia έχει προγραμματίσει την πρεμιέρα της υπηρεσίας streaming της, HBOMax, την επόμενη άνοιξη. Προς το παρόν, ωστόσο, τα συγκεκριμένα δίκτυα δέχονται διαφημίσεις από το Netflix, ενώ και η Disney θα συνεχίσει να τις προβάλλει στο ESPN και τα άλλα αθλητικά της κανάλια.
(Πηγή: AdWeek)