Marketing Week - DigitalWise: Η αλλαγή και η εξέλιξη είναι συνυφασμένες με τη φιλοσοφία μας

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

DigitalWise: Η αλλαγή και η εξέλιξη είναι συνυφασμένες με τη φιλοσοφία μας

25 Σεπτεμβρίου 2019 | 09:07 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Μετά τον πρόσφατο επιτυχημένο μετασχηματισμό της από αμιγώς digital agency, σε 360ο agency, η ομάδα της DigitalWise αποδεικνύει ότι αν θέτεις στο επίκεντρο της κουλτούρας σου τον πελάτη/συνεργάτη, αλλά και την ίδια σου την ομάδα, μπορείς να φτάσεις ψηλά. Τίποτα δεν μοιάζει ακατόρθωτο άλλωστε, για ένα agency που γεννήθηκε και άνθισε στην «καρδιά» της κρίσης!

Την ιστορία της DigitalWise, τη φιλοσοφία, την κουλτούρα της και τις υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια, μοιράστηκαν με το MW οι Νίκος Μητσόπουλος, CEO, Κάρολος Πρέγκλερ, General Director, Ειρήνη Γεωργή, Creative Director, και Κώστας Δαλιάνης, Associate Creative Director.

    MW: Ας αρχίσουμε με τη… γέννηση της DigitalWise. Πώς και πότε ξεκίνησε; Ποιες υπηρεσίες προσφέρει;

Νίκος Μητσόπουλος: Η γέννηση της DigitalWise συνέπεσε με μια σημαντική χρονική στιγμή για τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015 ανακοινώθηκαν τα capital controls και Δευτέρα εμείς υπογράφαμε τα αντίστοιχα έγγραφα στις δημόσιες υπηρεσίες για την ίδρυση της εταιρείας. Οπότε μπορούμε να περηφανευόμαστε ότι αποτελούμε ίσως τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που ιδρύθηκε εκείνη την ημέρα, όταν οι υπόλοιποι τις έκλειναν. Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή γεννηθήκαμε στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης, και όχι μόνο, μας βοήθησε να διαμορφώσουμε ισχυρό χαρακτήρα, να μάθουμε να ζούμε με τις συνεχής δυσκολίες και προκλήσεις, να εξελιχθούμε και να αναπτυχθούμε. Πλέον η DigitalWise, από δύο άτομα πριν από 4 χρόνια έχει φτάσει στα 23, μια ευρεία γκάμα πελατών/ συνεργατών, με γραφεία σε 3 χώρες και συνεχώς αναπτυσσόμαστε.

Κάρολος Πρέγκλερ: Η DigitalWise είναι διαφημιστική εταιρεία σε μια εποχή που το Digital κυριαρχεί σαν κανάλι επικοινωνίας. Οπότε σίγουρα ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών μας περιστρέφεται γύρω από το κανάλι αυτό, χωρίς όμως να υστερούμε πλέον τόσο στο σύνολο της επικοινωνίας όσο και στα υπόλοιπα κανάλια. Σε κάθε μας συνεργασία, αρχικά σχεδιάζουμε τη στρατηγική (τόσο ως προς το δημιουργικό όσο και ως προς τα media) και στη συνέχεια αναλαμβάνουμε την υλοποίησή της στα αντίστοιχα κανάλια/μέσα διαφήμισης (online & offline). Άρα εάν αναφέραμε κάποιες βασικές μας υπηρεσίες, αυτές θα ήταν: σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας/διαφήμισης, digital services (Social Media, Performance Media, Development of Sites/e-shops), τηλεοπτικές καμπάνιες (αλλά και για τα άλλα offline Μέσα), διαχείριση Media, καθώς και επιπλέον Digital Specialties (CRM, data analysis). Στόχος μας πάντα είναι η συγχρονισμένη συνύπαρξη των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας μας κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής επικοινωνίας του brand.

    Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, πόσο σημαντικό είναι για εσάς να εξελίσσετε συνεχώς τις υπηρεσίες σας, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των διαφημιζόμενων;

Κάρολος Πρέγκλερ: Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά και απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς μας. Ο κλάδος και η τεχνολογία αλλάζουν πάρα πολύ γρήγορα, η γνώση είναι διαθέσιμη εύκολα και γρήγορα και η πληροφορία πρέπει να γίνεται κτήμα μας άμεσα. Η αλλαγή και η εξέλιξη είναι συνυφασμένες με τη δουλειά μας. Για παράδειγμα, τώρα μπορούμε να αναφέρουμε τουλάχιστον 2 παραγράφους ακρωνυμίων από τεχνολογικές πλατφόρμες που καλύπτουν ανάγκες στην Digital διαφήμιση.

Είναι λοιπόν ένα στοίχημα των επόμενων ετών ποιες από αυτές θα χρησιμοποιηθούν σωστά, ποιες αλληλοκαλύπτονται, πώς όλες αυτές θα δουλέψουν μεταξύ τους και θα ανταλλάξουν δεδομένα, αλλά και σε ποιο scale μπορούν να υποστηριχθούν από ελληνικές εταιρείες. Έτσι λοιπόν πάντα διαβάζουμε για ότι συμβαίνει στον χώρο μας, αλλά και βλέπουμε δουλειές και καμπάνιες που έχουν παγκοσμίως δυνατό impact. Σημαντικό είναι ότι όλη η κουλτούρα της εταιρείας είναι έτσι και ο καθένας στον δικό του τομέα παρακολουθεί, προτείνει και δοκιμάζει συνεχώς νέες ιδέες και τεχνολογίες. Για μένα αυτό είναι προϋπόθεση βιωσιμότητας και επιτυχίας του agency.

    Πρόσφατα, προχωρήσατε στον μετασχηματισμό σας από αμιγώς digital agency, σε 360ο agency. Τι απαιτεί μια τέτοια διαδικασία και ποιο είναι το μυστικό για την επιτυχία της;

Νίκος Μητσόπουλος: Ο μετασχηματισμός αυτός προήλθε τόσο αφουγκραζόμενοι την εξέλιξη της διαφημιστικής αγοράς, όπου άλλες παρόμοιες εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχουν προβεί σε τέτοιες κινήσεις, όσο και από τις ανάγκες των ήδη υπαρχόντων συνεργατών - πελατών μας, οι οποίοι μας ζητούν συνεχώς παρόμοιες υπηρεσίες. Ο μετασχηματισμός αυτός είναι ιδιαίτερα δύσκολος γιατί προφανώς απαιτεί και τα κατάλληλα στελέχη, τα οποία με τις ικανότητες και την εμπειρία τους, θα μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες αυξημένες απαιτήσεις, κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής και του δημιουργικού.

Ευτυχώς, βλέποντας πριν από χρόνια τις αλλαγές αυτές, στη DigitalWise φροντίσαμε να έχουμε στελέχη από νωρίς, τα οποία γνωρίζουν τις ανάγκες μια 360ο επικοινωνίας, οπότε και ο μετασχηματισμός αυτός ήταν πιο εύκολος για εμάς και πετυχημένος για τους πελάτες μας. Το μυστικό επιτυχίας για εμάς είναι η ομάδα/τα στελέχη της DigitalWise, η ποιοτική δουλειά και η συνεχής αναζήτηση και προσπάθεια για εξέλιξη. Φυσικά δεν πρέπει να αγνοούμε ποτέ το DNA μας, το Digital.

    Γιατί… DigitalWise; Σε τι στηρίχθηκε η απόφαση να διατηρήσετε το όνομα αυτό, παρόλο που έχετε επεκτείνει τις υπηρεσίες σας και πέρα από το digital;

Νίκος Μητσόπουλος: Καταρχάς θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν υπάρχει Digital Marketing, υπάρχει Marketing. Η στρατηγική επικοινωνίας ενός διαφημιζόμενου είναι ενιαία, το ίδιο και του δημιουργικού ή των media. Αυτό που αλλάζει είναι το Μέσο και πλέον κυριαρχεί το Digital, σαν κανάλι επικοινωνίας. Επίσης πολλές ιδέες και καμπάνιες (εάν όχι οι περισσότερες, ειδικά στο εξωτερικό) σχεδιάζονται πρώτα για Digital και στη συνέχεια προσαρμόζονται και για τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας. Απλώς πλέον η επικοινωνία ενός brand ή ενός retailer, περιλαμβάνει πάντα το Digital σαν κανάλι επικοινωνίας. Έτσι λοιπόν, όπως το υποδηλώνει και το όνομά μας, γνωρίζουμε το κανάλι αυτό πολύ καλά, διαμορφώνοντας τη συνολική στρατηγική για τους συνεργάτες μας.

    Ποιο θα λέγατε ότι είναι το motto γύρω από το οποίο κινείται η όλη λειτουργία και δημιουργικότητα της Digital Wise;

Κώστας Δαλιάνης: Μια που είμαι ο πιο «φρέσκος» στην ομάδα, θα διάλεγα κάτι μεταξύ «chain-reaction» και «roller coaster». Σίγουρα μιλάμε για μια πολύ δεμένη και αστείρευτα δημιουργική παρέα, όπου ο ένας ενεργοποιεί την πιο δημιουργική πλευρά του άλλου, καθημερινά. Και το απολαμβάνουμε τόσο πολύ ώστε κάποιος που δεν μας ξέρει θα έλεγε πως είμαστε για δέσιμο. Ίσως ακόμα και με αλυσίδες…

Ειρήνη Γεωργή: Η «όλη λειτουργία» που αναφέρεται στην ερώτηση και η δημιουργικότητα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και ότι δεν επηρεάζει το ένα το άλλο. Ναι, εγώ θα δώσω βαρετή απάντηση. Ξέροντας τι κάνει η εταιρεία καθημερινά και τι απαιτείται για τη λειτουργία της, ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της δουλειάς είναι τεχνικό, άλλο ένα είναι επικοινωνιακό με τους πελάτες και άλλο ένα είναι διαχειριστικό και οργανωτικό. Όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν ρολόι, αλλιώς δεν πάμε πουθενά. Αφού λοιπόν τα παραπάνω ρολάρουν στην εντέλεια, τότε όλοι μαζί στο δημιουργικό θα πούμε «πάμε παιδιά να φτιάξουμε κάτι ωραίο».

Την ιστορία της DigitalWise, τη φιλοσοφία, την κουλτούρα της και τις υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια, μοιράστηκαν με το MW οι Νίκος Μητσόπουλος, CEO, Κάρολος Πρέγκλερ, General Director, Ειρήνη Γεωργή, Creative Director, και Κώστας Δαλιάνης, Associate Creative Director.

    MW: Ας αρχίσουμε με τη… γέννηση της DigitalWise. Πώς και πότε ξεκίνησε; Ποιες υπηρεσίες προσφέρει;

Νίκος Μητσόπουλος: Η γέννηση της DigitalWise συνέπεσε με μια σημαντική χρονική στιγμή για τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015 ανακοινώθηκαν τα capital controls και Δευτέρα εμείς υπογράφαμε τα αντίστοιχα έγγραφα στις δημόσιες υπηρεσίες για την ίδρυση της εταιρείας. Οπότε μπορούμε να περηφανευόμαστε ότι αποτελούμε ίσως τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που ιδρύθηκε εκείνη την ημέρα, όταν οι υπόλοιποι τις έκλειναν. Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή γεννηθήκαμε στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης, και όχι μόνο, μας βοήθησε να διαμορφώσουμε ισχυρό χαρακτήρα, να μάθουμε να ζούμε με τις συνεχής δυσκολίες και προκλήσεις, να εξελιχθούμε και να αναπτυχθούμε. Πλέον η DigitalWise, από δύο άτομα πριν από 4 χρόνια έχει φτάσει στα 23, μια ευρεία γκάμα πελατών/ συνεργατών, με γραφεία σε 3 χώρες και συνεχώς αναπτυσσόμαστε.

Κάρολος Πρέγκλερ: Η DigitalWise είναι διαφημιστική εταιρεία σε μια εποχή που το Digital κυριαρχεί σαν κανάλι επικοινωνίας. Οπότε σίγουρα ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών μας περιστρέφεται γύρω από το κανάλι αυτό, χωρίς όμως να υστερούμε πλέον τόσο στο σύνολο της επικοινωνίας όσο και στα υπόλοιπα κανάλια. Σε κάθε μας συνεργασία, αρχικά σχεδιάζουμε τη στρατηγική (τόσο ως προς το δημιουργικό όσο και ως προς τα media) και στη συνέχεια αναλαμβάνουμε την υλοποίησή της στα αντίστοιχα κανάλια/μέσα διαφήμισης (online & offline). Άρα εάν αναφέραμε κάποιες βασικές μας υπηρεσίες, αυτές θα ήταν: σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας/διαφήμισης, digital services (Social Media, Performance Media, Development of Sites/e-shops), τηλεοπτικές καμπάνιες (αλλά και για τα άλλα offline Μέσα), διαχείριση Media, καθώς και επιπλέον Digital Specialties (CRM, data analysis). Στόχος μας πάντα είναι η συγχρονισμένη συνύπαρξη των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας μας κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής επικοινωνίας του brand.

    Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, πόσο σημαντικό είναι για εσάς να εξελίσσετε συνεχώς τις υπηρεσίες σας, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των διαφημιζόμενων;

Κάρολος Πρέγκλερ: Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά και απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς μας. Ο κλάδος και η τεχνολογία αλλάζουν πάρα πολύ γρήγορα, η γνώση είναι διαθέσιμη εύκολα και γρήγορα και η πληροφορία πρέπει να γίνεται κτήμα μας άμεσα. Η αλλαγή και η εξέλιξη είναι συνυφασμένες με τη δουλειά μας. Για παράδειγμα, τώρα μπορούμε να αναφέρουμε τουλάχιστον 2 παραγράφους ακρωνυμίων από τεχνολογικές πλατφόρμες που καλύπτουν ανάγκες στην Digital διαφήμιση.

Είναι λοιπόν ένα στοίχημα των επόμενων ετών ποιες από αυτές θα χρησιμοποιηθούν σωστά, ποιες αλληλοκαλύπτονται, πώς όλες αυτές θα δουλέψουν μεταξύ τους και θα ανταλλάξουν δεδομένα, αλλά και σε ποιο scale μπορούν να υποστηριχθούν από ελληνικές εταιρείες. Έτσι λοιπόν πάντα διαβάζουμε για ότι συμβαίνει στον χώρο μας, αλλά και βλέπουμε δουλειές και καμπάνιες που έχουν παγκοσμίως δυνατό impact. Σημαντικό είναι ότι όλη η κουλτούρα της εταιρείας είναι έτσι και ο καθένας στον δικό του τομέα παρακολουθεί, προτείνει και δοκιμάζει συνεχώς νέες ιδέες και τεχνολογίες. Για μένα αυτό είναι προϋπόθεση βιωσιμότητας και επιτυχίας του agency.

    Πρόσφατα, προχωρήσατε στον μετασχηματισμό σας από αμιγώς digital agency, σε 360ο agency. Τι απαιτεί μια τέτοια διαδικασία και ποιο είναι το μυστικό για την επιτυχία της;

Νίκος Μητσόπουλος: Ο μετασχηματισμός αυτός προήλθε τόσο αφουγκραζόμενοι την εξέλιξη της διαφημιστικής αγοράς, όπου άλλες παρόμοιες εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχουν προβεί σε τέτοιες κινήσεις, όσο και από τις ανάγκες των ήδη υπαρχόντων συνεργατών - πελατών μας, οι οποίοι μας ζητούν συνεχώς παρόμοιες υπηρεσίες. Ο μετασχηματισμός αυτός είναι ιδιαίτερα δύσκολος γιατί προφανώς απαιτεί και τα κατάλληλα στελέχη, τα οποία με τις ικανότητες και την εμπειρία τους, θα μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες αυξημένες απαιτήσεις, κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής και του δημιουργικού.

Ευτυχώς, βλέποντας πριν από χρόνια τις αλλαγές αυτές, στη DigitalWise φροντίσαμε να έχουμε στελέχη από νωρίς, τα οποία γνωρίζουν τις ανάγκες μια 360ο επικοινωνίας, οπότε και ο μετασχηματισμός αυτός ήταν πιο εύκολος για εμάς και πετυχημένος για τους πελάτες μας. Το μυστικό επιτυχίας για εμάς είναι η ομάδα/τα στελέχη της DigitalWise, η ποιοτική δουλειά και η συνεχής αναζήτηση και προσπάθεια για εξέλιξη. Φυσικά δεν πρέπει να αγνοούμε ποτέ το DNA μας, το Digital.

    Γιατί… DigitalWise; Σε τι στηρίχθηκε η απόφαση να διατηρήσετε το όνομα αυτό, παρόλο που έχετε επεκτείνει τις υπηρεσίες σας και πέρα από το digital;

Νίκος Μητσόπουλος: Καταρχάς θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν υπάρχει Digital Marketing, υπάρχει Marketing. Η στρατηγική επικοινωνίας ενός διαφημιζόμενου είναι ενιαία, το ίδιο και του δημιουργικού ή των media. Αυτό που αλλάζει είναι το Μέσο και πλέον κυριαρχεί το Digital, σαν κανάλι επικοινωνίας. Επίσης πολλές ιδέες και καμπάνιες (εάν όχι οι περισσότερες, ειδικά στο εξωτερικό) σχεδιάζονται πρώτα για Digital και στη συνέχεια προσαρμόζονται και για τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας. Απλώς πλέον η επικοινωνία ενός brand ή ενός retailer, περιλαμβάνει πάντα το Digital σαν κανάλι επικοινωνίας. Έτσι λοιπόν, όπως το υποδηλώνει και το όνομά μας, γνωρίζουμε το κανάλι αυτό πολύ καλά, διαμορφώνοντας τη συνολική στρατηγική για τους συνεργάτες μας.

    Ποιο θα λέγατε ότι είναι το motto γύρω από το οποίο κινείται η όλη λειτουργία και δημιουργικότητα της Digital Wise;

Κώστας Δαλιάνης: Μια που είμαι ο πιο «φρέσκος» στην ομάδα, θα διάλεγα κάτι μεταξύ «chain-reaction» και «roller coaster». Σίγουρα μιλάμε για μια πολύ δεμένη και αστείρευτα δημιουργική παρέα, όπου ο ένας ενεργοποιεί την πιο δημιουργική πλευρά του άλλου, καθημερινά. Και το απολαμβάνουμε τόσο πολύ ώστε κάποιος που δεν μας ξέρει θα έλεγε πως είμαστε για δέσιμο. Ίσως ακόμα και με αλυσίδες…

Ειρήνη Γεωργή: Η «όλη λειτουργία» που αναφέρεται στην ερώτηση και η δημιουργικότητα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και ότι δεν επηρεάζει το ένα το άλλο. Ναι, εγώ θα δώσω βαρετή απάντηση. Ξέροντας τι κάνει η εταιρεία καθημερινά και τι απαιτείται για τη λειτουργία της, ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της δουλειάς είναι τεχνικό, άλλο ένα είναι επικοινωνιακό με τους πελάτες και άλλο ένα είναι διαχειριστικό και οργανωτικό. Όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν ρολόι, αλλιώς δεν πάμε πουθενά. Αφού λοιπόν τα παραπάνω ρολάρουν στην εντέλεια, τότε όλοι μαζί στο δημιουργικό θα πούμε «πάμε παιδιά να φτιάξουμε κάτι ωραίο».


Αλήθεια, τι σημαίνει για εσάς η λέξη «δημιουργικότητα»;

Ειρήνη Γεωργή: Δημιουργικότητα για μένα είναι η απάντηση σε μια ανάγκη. Είναι κάτι που σε τρώει να πας λίγο παραπέρα και να κάνεις κάτι παραπάνω από το απόλυτα απαραίτητο. Αλλιώς δεν ησυχάζεις. Μπορείς να ζήσεις χωρίς να το κάνεις, αλλά η ζωή θα είναι γκρίζα και μουντή. Είναι κάτι που υπάρχει μέσα σου κι αν δεν το βγάλεις προς τα έξω, σε πνίγει. Και με όλα αυτά τα ποιητικά, θέλω να πω ότι στην ουσία, για σένα το κάνεις.

Το ότι οι Δημιουργικοί βρίσκουμε τον δρόμο μας μέσα σε μια διαφημιστική εταιρεία, είναι μεγάλη τύχη, γιατί εκεί μας δίνεται η δυνατότητα να διοχετεύσουμε και να εκφράσουμε όλο αυτό το πράγμα, όλη αυτή την ενέργεια, και να πληρωνόμαστε γι’ αυτό. Αναγνωρίζω ότι κάποιος κειμενογράφος ή γραφίστας ανήκει στον χώρο μας πραγματικά όταν του λέω ότι μια δουλειά είναι εντάξει και μπορεί να φύγει στον πελάτη, και λέει όχι, άσε με να το φτιάξω περισσότερο, και κάθεται και παιδεύεται με λεπτομέρειες που δεν θα δει ποτέ κανείς.

Κώστας Δαλιάνης: Ξέρετε, το ανθρώπινο μυαλό δεν είναι προγραμματισμένο να είναι (πάντα) δημιουργικό. Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να πάει κάποιος από το Α στο Β, θα βρει ή θα δημιουργήσει ένα μονοπάτι. Θα είναι απίστευτα πιο δύσκολο όμως να βρεθεί ένα νέο μονοπάτι για τον ίδιο προορισμό. Το μυαλό θα είναι εγκλωβισμένο στον δρόμο που έχει βρεθεί και θα τον θεωρεί πανέμορφο. Εκεί, λοιπόν, κρύβεται η πραγματική δημιουργικότητα. Όχι μόνο να μπορείς να βρεις τον υπέρτατο προορισμό, αλλά και να μπορείς να δημιουργείς καινούργιους, όλο και πιο απρόσμενους και απολαυστικούς δρόμους για εκεί.

    Αποτελείτε ένα agency το οποίο δεν δίστασε να «ανοίξει τα φτερά του» και στο εξωτερικό. Μιλήστε μας λίγο για την παρουσία σας εκτός Ελλάδας, για τους στόχους σας και την αγορά εκεί «έξω».

Κάρολος Πρέγκλερ: Είναι ένα μεγάλο στοίχημα που όμως δείχνει να πηγαίνει καλά μέχρι στιγμής. Το πιο σημαντικό για εμάς είναι να κάνουμε σίγουρα και σταθερά βήματα. Παρόλο που μεγαλώσαμε γρήγορα αυτό δεν το ξεχνάμε ποτέ. Τα ανοίγματά μας σε Κύπρο και Ολλανδία είναι και αυτά σταθερά. Πιστέψτε με, αν κάποιος μπορεί να τα καταφέρει στην Ελλάδα και την εποχή που το κάναμε εμείς, μπορεί παντού! Έχοντας σωστό σχεδιασμό εξαρχής, σωστούς συνεργάτες και καλή γνώση του αντικειμένου, ο στόχος μας είναι και τα δύο γραφεία αυτά να μεγαλώσουν και να γίνουν άκρως ανταγωνιστικά το καθένα στη δική του αγορά. Ήδη και στις δύο αυτές χώρες έχουμε ξεκινήσει δυναμικά με νέες συνεργασίες.

    Κλείνοντας, θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας το όραμά σας για το μέλλον τόσο της αγοράς επικοινωνίας στην Ελλάδα, όσο και της ίδιας της Digital Wise σε αυτήν;

Κάρολος Πρέγκλερ: Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι πάντα να πετυχαίνουμε τα αποτελέσματα που έχει η διαφήμιση που σχεδιάζουμε. Όταν γίνεται αυτό οι συνεργάτες μας είναι ευχαριστημένοι, οι δουλειές θα βραβευθούν και η εξέλιξη θα έρθει ομαλά και οργανικά. Πού θέλουμε να φτάσουμε; Δεν ξέρουμε, σίγουρα απολαμβάνουμε τη διαδρομή μέχρι εκεί. Κάτι μου λέει ότι θα είναι ψηλά!

Ειρήνη Γεωργή: Το μέλλον είναι ήδη εδώ, για να μιλήσω με δοκιμασμένα κλισέ. Αλλά αυτή τη φορά έχει και νόημα, γιατί η αγορά της επικοινωνίας έχει πράγματι αλλάξει σε συντριπτικό βαθμό με το digital, και θα μεταλλάσσεται συνέχεια. Έχουμε ζήσει μόνο την αρχή. Το λέω εγώ που έζησα στο πετσί μου την αλλαγή, μιας και η πρώτη δεκαετία της καριέρας μου ήταν στη συμβατική διαφήμιση, τις «χρυσές εποχές». Αλλά καλωσορίζω τη νέα εποχή. Αυτό που περιμένω να συμβεί είναι ακόμα πιο εξειδικευμένη στόχευση, που θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη εξατομίκευση (personalization) σε μηνύματα και καμπάνιες, που θα κάνει το κοινό να νιώθει ότι απευθυνόμαστε σ’ αυτό προσωπικά.

Παράλληλα, νέα Μέσα, που σημαίνει νέες εμπειρίες. Οι ανάγκες των ανθρώπων δεν αλλάζουν. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες χρειάζεται να επικοινωνήσουν ότι κάνουν τη ζωή μας είτε πιο εύκολη, είτε πιο απολαυστική, ή ενισχύουν την ταυτότητά μας, δηλαδή το ποιοι πιστεύουμε ότι είμαστε και το ποιοι θέλουμε να είμαστε. Τα επόμενα χρόνια θα έχουμε νέους συναρπαστικούς τρόπους να περάσουμε αυτά τα μηνύματα, και η DigitalWise θα να είναι εκεί.

«Η φιλοσοφία της DigitalWise στρέφεται γύρω από τον πελάτη - συνεργάτη»

    MW: Σε έναν χώρο που δύσκολα ξεχωρίζει κανείς, ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Digital Wise, αυτό που την καθιστά ιδιαίτερη και μοναδική;

Νίκος Μητσόπουλος: Όπως συζητήσαμε και νωρίτερα, η φιλοσοφία της DigitalWise στρέφεται γύρω από τον πελάτη - συνεργάτη. Προσπαθούμε πάντα σε όλες μας τις συνεργασίες, να γινόμαστε μία ομάδα, να «μπαίνουμε στα παπούτσια του πελάτη», να γνωρίζουμε τα πάντα για αυτόν, έτσι ώστε να ξέρουμε καλύτερα «τις ανάγκες του». Ποτέ δεν περιμένουμε να μας ζητήσουν, προσπαθούμε πάντα να είμαστε proactive και να προτείνουμε. Πιστεύουμε πολύ στις μακροχρόνιες συνεργασίες και για αυτό επενδύουμε πάνω στους πελάτες μας (συνεργάτες, όπως μας αρέσει να τους αποκαλούμε). Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουμε συνεργασίες μέχρι τώρα, από τον πρώτο χρόνο ίδρυσης της εταιρείας και σχεδόν με όλους έχουμε στενές σχέσεις. «Τα πάντα γύρω από τους συνεργάτες μας», όπως μας αρέσει να λέμε.

Κάρολος Πρέγκλερ: Επειδή η εταιρεία είναι οι άνθρωποί της, που καθημερινά περνούν τις περισσότερες ώρες της ημέρας σε αυτήν, για εμάς ένα σημαντικό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η ομάδα της DigitalWise (από τους κειμενογράφους, τους γραφίστες, τους προγραμματιστές, τους account manager…). Το καλό μας κλίμα μέσα στην εταιρεία είναι ένα από τα μυστικά μας. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα, αφού μόνο όταν ένα agency αφιερώνει πραγματικά χρόνο σε κάτι, τα στελέχη της είναι happy και δουλεύουν με πάθος, μόνο τότε το αποτέλεσμα είναι αυτό που πρέπει, οδηγώντας σε μια win-win-win κατάσταση. Φυσικά αυτό συνοδεύεται από τη συνεχή εκπαίδευση και εξέλιξη των γνώσεων όλων των στελεχών μας. Όπως είπαμε και πιο πάνω, η τεχνολογία καλπάζει και μας αλλάζει όλους, και μαζί και τη διαφήμιση. Σε αυτή την complicated εποχή οφείλουμε και είμαστε πάντα μπροστά, καθοδηγούμε τους πελάτες μας και προτείνουμε συνεχώς νέες λύσεις.

Ειρήνη Γεωργή: Θα έλεγα κι εγώ ότι το κλίμα της εταιρείας μας κάνει μοναδικούς, αλλά δεν ξέρω αν αυτό ενδιαφέρει τους πελάτες μας σε πρώτο βαθμό. Σίγουρα όμως σε κάθε εταιρεία εάν το εσωτερικό κλίμα δεν είναι καλό αυτό αποτυπώνεται και στην ποιότητα της δουλειάς. Ένα στοιχείο όμως που νομίζω μας διαφοροποιεί προς τα έξω (ανταγωνισμός) και το εκτιμούν και οι πελάτες μας, είναι το ότι ενώ χρόνο με τον χρόνο μεγαλώνουμε τόσο ως προς αριθμό εργαζομένων, όσο και αριθμό πελατών και υλοποιούμε περισσότερα και μεγαλύτερα projects, δεν έχουμε χάσει τις αξίες μας. Αναφέρομαι σε αξίες όπως αμεσότητα επικοινωνίας τόσο εσωτερικά όσο και με τους πελάτες, σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας μαζί τους. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση κάποιος να μας ψάχνει και να μην μας βρίσκει, και αν ζητήσει κάτι, μπορεί να γίνει και στο επόμενο πεντάλεπτο.

Marketing Week (T. 1572)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778