Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε τον Ιούλιο η Kelkoo Group, ηγέτιδα εταιρεία παροχής υπηρεσιών Σύγκρισης Αγορών στην Ευρώπη και επίσημος συνεργάτης της υπηρεσίας Google Shopping. Μια πρώτη γεύση για το εγχείρημα πήραμε από δύο στελέχη της εταιρείας που βρέθηκαν πρόσφατα στην Αθήνα.

Ενεργή ήδη για την ελληνική αγορά, στη διεύθυνση www.kelkoo.gr, η πλατφόρμα της Kelkoo έρχεται να προσφέρει, όπως μας λένε τα στελέχη της εταιρείας, μια νέα, εξαιρετικά ανταγωνιστική πρόταση για retailers και καταναλωτές στον τομέα των sites σύγκρισης αγορών (CSS). Όπως επισημαίνουν οι Serena Aimoni, Commercial Director και Giada Grossi, Head of Sales IT, ES, PT, MX, GR, η Kelkoo έρχεται στην Ελλάδα «εξοπλισμένη» με εκτεταμένη εμπειρία, ιδιόκτητους αλγόριθμους και ευρεία γκάμα εργαλείων.

    MW: Ποιο ακριβώς είναι το πεδίο δραστηριότητας της Kelkoo Group;

Η Kelkoo Group είναι μία παγκόσμια πλατφόρμα e-commerce, που συνδέει retailers και καταναλωτές. Διαθέτοντας εκτεταμένη εμπειρία, δουλεύουμε με ένα δίκτυο ηγετικών brands και retailers επιπρόσθετα του δικτύου μας premium publishers, προσφέροντας ποιοτικό traffic σε 40 εκατ. shoppers τον μήνα. Έως σήμερα, το παγκόσμιο δίκτυό μας περιλαμβάνει 20.000 retailers και ένα ισχυρό δίκτυο 2.700 publishers, με τους οποίους συνεργαζόμαστε για να προσφέρουμε λύσεις performance, αντλώντας από τη γκάμα λύσεων του Kelkoo Group.

Διαθέτουμε 14, καλά αναγνωρίσιμα, sites σύγκρισης αγορών ανά την Ευρώπη, τα οποία προσφέρουν επιλογές και δίκαιες τιμές στους online shoppers. Η γκάμα των προϊόντων μας απαρτίζεται από τα sites σύγκρισης αγορών, τα search και CPC ή CPA μοντέλα στοχευμένου traffic, τις λύσεις Google Shopping Ads και White label για πελάτες που αναζητούν μια έτοιμη λύση, σε συνδυασμό με λύσεις οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν κατά περίπτωση.

Η τεχνολογική γνώση και ευελιξία που διαθέτουμε, μας έδωσαν τη δυνατότητα να αποδώσουμε στους εμπόρους μας σε ένα χρόνο, 535 εκατ. ευρώ σε post click έσοδα. Φέτος, γιορτάζουμε 20 χρόνια στο χώρο του e-commerce και του digital marketing, καθώς και το λανσάρισμά μας σε 4 νέες αγορές: Ρουμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία και Σλοβακία. Η πρόσβασή μας αφορά πλέον συνολικά σε 26 χώρες.

    Ποιο είναι το πλαίσιο της συνεργασίας ανάμεσα στην Kelkoo και την υπηρεσία Google Shopping;

Το τοπίο του τομέα σύγκρισης αγορών διαμορφώθηκε όπως είναι σήμερα από το πρόστιμο των 2,4 δισ. ευρώ που επιβλήθηκε στην Google το 2017, για κατάχρηση κυρίαρχης θέσης στο χώρο των shopping ads. Η Google έπρεπε να ανοίξει τα PLAs της (Product Listing Ads) σε άλλους προμηθευτές και σήμερα, τα CSS (comparison sites), μπορούν να μπουν στο σχήμα, με την προϋπόθεση να έχουν τουλάχιστον 20 ενεργούς εμπόρους στο site τους, ή, 100 εμπόρους για να κερδίσουν το status του Premium Partner.

Η Kelkoo ήταν το πρώτο CSS που έλαβε το συγκεκριμένο status, προσφέροντας στους εμπόρους πρόσβαση σε διευρυμένη ψηφιακή γνώση και εμπειρία. Παράλληλα, η Kelkoo Group προσφέρει μοναδική ανάλυση του ανταγωνισμού στα keywords, με έξυπνο και αυτοματοποιημένο reporting, τροφοδοτώντας με ακόμη περισσότερες πληροφορίες τις στρατηγικές δημοπρασιών (bidding), συνολικά τις καμπάνιες και την τιμολόγηση των προϊόντων. Η συνεργασία με την Google μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους retailers ένα ακόμη εργαλείο για να οδηγήσουν ποιοτικό traffic στο online κατάστημά τους.

    Για ποιους λόγους επιλέξατε να κάνετε τώρα την είσοδό σας στην Ελληνική αγορά;

Η ελληνική αγορά e-commerce είναι ελκυστική για εμάς καθώς είναι εδραιωμένη, με λίγα, κυρίαρχα sites σύγκρισης αγορών, όπως τα Skroutz, Xe και Best Price. Παρόλο τον ανταγωνισμό, είμαστε πεπεισμένοι ότι η Kelkoo μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικό pricing και υποστηρικτικές δομές ικανές να πείσουν τους εμπόρους να μετακινηθούν.

Καθώς προωθούμε την επέκτασή μας ανά την Ευρώπη, το 2019 ήταν ο ιδανικός χρόνος για να λανσάρουμε και στην Ελλάδα την προϊοντική μας γκάμα, με τη σημαντική συνεισφορά της Μαρίας Δαραδούμη, η οποία ξεκίνησε συνεργασία μαζί μας. Η εκτεταμένη εμπειρία της στις πωλήσεις και σε business development στον ψηφιακό χώρο, μας βοηθά να μπούμε στην ελληνική αγορά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που την έχουμε μαζί μας.

    Ποιοι είναι οι στόχοι που βάζετε για την παρουσία σας στην Ελλάδα, όσον αφορά στην ανάπτυξη και αναγνωρισιμότητά σας, άμεσα αλλά και σε βάθος χρόνου;

Στόχος μας είναι να καταστήσουμε την Kelkoo Group ηγέτιδα στο χώρο του CSS. Στον άμεσο ορίζοντα, σκοπός μας είναι να φέρουμε στην πλατφόρμα της Kelkoo, retailers οι οποίοι αναζητούν να ωφεληθούν από τη μεγάλη μας εμπειρία και τους αλγόριθμους που διαθέτουμε, προσφέροντας στους καταναλωτές βελτιωμένες επιλογές και pricing. Μακροπρόθεσμα, όπως ισχύει για κάθε αγορά στην οποία μπαίνουμε, θα ξεκινήσουμε να χτίσουμε το brand Kelkoo, ως το αναγνωρίσιμο και «go-to» CSS επιλογής. Στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη.

    Ποια είναι τα κυριότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που μπορείτε να προσφέρετε στα ηλεκτρονικά καταστήματα και στους επαγγελματίες;

Η συνεργασία με την Kelkoo Group προσφέρει μια γκάμα ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στους e-commerce retailers που αναζητούν να βελτιώσουν το click through rate τους και το online positioning. Είμαστε επίσης περήφανοι για την προσφορά της καλύτερης υπηρεσίας customer service στην αγορά. Οι πολύγλωσσες εσωτερικές μας ομάδες προσφέρουν υποστήριξη που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη, διασφαλίζοντας ότι οι έμποροι θα πάρουν τη μέγιστη δυνατή αξία από τις καμπάνιες τους, σε συνδυασμό με την εργαλειοθήκη μας για τις καμπάνιες, που είναι προσβάσιμη μέσω extranet, παρέχοντας στους retailers ένα dashboard σχεδιασμού και παρακολούθησης.
Όσον αφορά στα Google Shopping Ads, η συνεργασία με την Kelkoo προσφέρει στους retailers κατ’ ελάχιστο 20% πλεονέκτημα στις καμπάνιες τους, διασφαλίζοντας ότι δεν επηρεάζεται ο συνολικός Google Ads σχηματισμός.

    Πέρα από τις b2b υπηρεσίες σας, είναι στους στόχους σας αυτή τη στιγμή να χτίσετε αναγνωρισιμότητα στον τελικό καταναλωτή;

Τα CSS brands μας, συμπεριλαμβανομένων των LeGuide, Webmarchand, Ciao και Choozen, χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή από καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη, με τους e-shoppers να ωφελούνται από μια τεράστια ποικιλία προτάσεων όταν αναζητούν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Οι καταναλωτές παραμένουν στην καρδιά της επιχειρηματικής μας στρατηγικής, καθώς δουλεύουμε με τους retailers για να προσφέρουμε προϊόντα που δίνουν προτεραιότητα στον καταναλωτή. Η προσφορά σύγκρισης τιμών προς όφελος του καταναλωτή είναι καίριας σημασίας για την Kelkoo.

KELKOO: ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ E-COMMERCE
Η Kelkoo έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο e-commerce και digital marketing. Αυτή η κληρονομιά, πραγματικά μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό. Είναι κάτι που αντανακλάται στον αριθμό των ηγετικών, παγκόσμιων retailers που συνεργάζονται μαζί μας για να βελτιώσουν όχι μόνο τον όγκο του traffic που λαμβάνουν, αλλά επίσης και τη συνολική τους καμπάνια, τοποθέτηση και προσέγγιση. Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες, οι in-house αλγόριθμοι της Kelkoo είναι ένα συνεχόμενο πεδίο επιχειρηματικότητας στο οποίο επενδύουμε μέσα από τις αφιερωμένες ομάδες μας, διασφαλίζοντας ότι αναπτύσσουμε και προσφέρουμε λύσεις ικανές να μας κρατήσουν στην πρώτη γραμμή της αγοράς μας.