Ψηφιακά Μέσα, Agencies και διαφημιζόμενοι, συναγωνίζονται αλλά και συνεργάζονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων για το υπέρτατο «βραβείο»: Την προσοχή του καταναλωτή. Οι πρακτικές εκείνες που το πέτυχαν με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο, έλαβαν τις αμέσως επόμενες μεγάλες διακρίσεις: Τα βραβεία των Digital Media Awards, 2019.

Απονεμήθηκαν την Τετάρτη 29 Μαΐου σε μια λαμπρή Τελετή στο Μουσείου Οίνου τα Digital Media Awards’19, αναδεικνύοντας για 7η συνεχή χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων. Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures, ο οποίος τόνισε τη δημιουργικότητα και έμπνευση που είδε στα βραβεία της ελληνικής αγοράς.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Τον τίτλο του Digital Agency of The Year σήκωσε η Tempo OMD Hellas, η οποία λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση για 3η συνεχόμενη χρονιά. Digital Publication of The Year αναδείχθηκε το neolaia.gr της Hangover Media, ενώ Digital Brand of The Year αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Τα Platinum βραβεία της βραδιάς απέσπασαν η Hangover Media με το neolaia.gr στην κατηγορία Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου για το έργο «φοιτητικές εκλογές 2018», η Phaistos Networks-glomex στην κατηγορία Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη με το έργο «glomex-νέο premium b2b video οικοσύστημα», η Mindshare στην κατηγορία Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing με το έργο «Robogirl, η ταινία» και η Tempo OMD Hellas στην κατηγορία Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους με το έργο «Misko Χρυσή Σειρά».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη λίστα των εταιρειών με τα περισσότερα βραβεία της διοργάνωσης ολοκληρώνουν οι εταιρείες Mindshare, Pixual, Πλαίσιο και Lidl Hellas, ενώ, ήταν χαρακτηριστική των νέων τάσεων που αναδύονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων, η σημαντική παρουσία γενικότερα των διαφημιζόμενων στη λίστα με τους βραβευθέντες.

«ΦΕΥΓΩ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ»
Αποτιμώντας την εμπειρία των Digital Media Awards’19 και το επίπεδο των συμμετοχών, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Michael Iskas, δήλωσε εντυπωσιασμένος: «ήταν τιμή μου που ηγήθηκα της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards 2019 και είμαι εντυπωσιασμένος από την ποιότητα όλων των έργων που βραβεύθηκαν. Ήθελα να συμμετέχω στη διαδικασία των DIME 2019 για να εκτεθώ στις καλύτερες ιδέες και ταλαντούχους ανθρώπους στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της διανομής περιεχομένου και της καινοτομίας marketing στην Ελλάδα, και φεύγω γεμάτος έμπνευση».

Τόνισε επίσης ότι η Κριτική Επιτροπή είχε θέσει ως στόχο από την αρχή να αναζητήσει το δυνατό storytelling που κερδίζει τα κοινά στην ψηφιακή οικονομία: «Το βρήκαμε όχι μόνον στα έργα αυτά καθαυτά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν σε εξαιρετικά δομημένες συμμετοχές». Έδωσε, τέλος, τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, υπογραμμίζοντας ότι ήταν όλες άξιες βραβεύσεις.

ΤΕΛΕΤΗ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ…ΕΚΛΟΓΩΝ
Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν και φέτος ο χαρισματικός Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε τα στελέχη στον καλαίσθητο εξωτερικό χώρο του Μουσείου Οίνου. Στο πνεύμα των ημερών, ο Π. Χατζηδάκης έδωσε προεκλογικό ρυθμό στην παρουσίαση, καλώντας από το βήμα τους παρευρισκόμενους να πανηγυρίσουν για τα βραβεία και τους νικητές. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με φαγητό, ποτό και networking σε μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
– Michael Iskas, Global President, The Story Lab (Πρόεδρος)
– Marco Strucker, Managing Director SEE, VICE Media Όμιλος ANT1
– Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, Instagram & Snapchat Lead, Al Jazeera English
– Nαταλία Αραβαντινού, Head of Digital, Zenith
– Ναταλία Αφεντουλίδου, Head of Business Development & Strategy, BGM OMD
– Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital & Biddable Media Lead, Vodafone
– Κωνσταντίνος Δανιάς, Head of Digital, Mindshare
– Τίνα Δήμιζα, Διευθύντρια Ψηφιακών Μέσων, ΣΚΑΪ
– Αλέξης Επιθυμιάδης, Chief Digital Officer, L’Oréal Hellas
– Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager, Mindshare
– Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo OMD Athens
– Σμαράγδα Κουρή, Commercial Director, Prime Applications Tempo OMD Athens
– Ξένια Κούρτογλου, Founder and Managing Partner FOCUS BARI
– Θεόφιλος Κωτσίδης, Communication Strategy Consultant, Founder, Oyster Hellas
– Άρτεμις Λαμπρινίδη, Online Marketing & Social Media Section Manager, Cosmote
– Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager, Nestle Hellas
– Νικόλαος Μπαρδάκης, Business Development Director, Hangover Media
– Πάνος Μπάσιος, Head of Digital Center of Excellence, ΟΠΑΠ
– Παναγιώτης Μπόμης, Group COO, CEO, DPG Digital Media
– Μάριος Νόττας, Head, European Communicatiοn Institute
– Λωρέττα Πάνου, Digital Director, Initiative Media
– Κωστής Παπαδόπουλος, CEO, Lighthouse
– Κωνσταντίνος Πενλίδης, Digital Designer, Co-Founder, Digitized Conference
– Δάφνη Προσαλίκα, Chief Commercial Officer, Atcom
– Ανδρέας Στάιος, Digital Director, UM
– Βάσω Φραγκούδη, Head of Digital, Starlink
– Δημήτρης Χατζηδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Phaistos Networks
– Νικόλας Π. Χατζής, Founder & CEO Webjar, Owner Provocateur, TNC Group

ΑΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Η «μάχη» για την προσοχή του καταναλωτή, είναι σκληρή. Απαιτεί κουλτούρα δημιουργικότητας, στρατηγική, εξειδίκευση, καινοτομία και πάνω απ’ όλα, ομαδικότητα και σκληρή δουλειά. Σε αυτές τις ιδιότητες εντοπίζονται για τους μεγάλους νικητές των DIME’19, τα «μυστικά» της επιτυχίας.

«ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ»
«Η για τρίτη συνεχή χρονιά ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Agency of the Year στα DIME Awards, είναι αποτέλεσμα συστηματικής επένδυσης στην ανάπτυξη των digital services, μιας εδραιωμένης πλέον κουλτούρας δημιουργικότητας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας. Πάνω απ’ όλα όμως, είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας, που προσπαθούν καθημερινά για το κάτι παραπάνω, με αγάπη για τη δουλειά τους και τα brands που εξυπηρετούν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD, στους πελάτες μας που μας πιστεύουν, μας εμπνέουν και μας κινητοποιούν διαρκώς και στους συνεργάτες μας στα Μέσα που είναι πάντα εκεί για να στηρίζουν τις προσπάθειες μας».
Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD Hellas


«ΕΣΤΙΑΣΑΜΕ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ»
«Σε μία εποχή που η αγορά των publishers αντιμετωπίζει πολλές και διαφορετικές προκλήσεις, εμείς σαν Hangover Media εστιάσαμε στην ικανοποίηση των δύο διαφορετικών κοινών της κάθε ιστοσελίδας: τους αναγνώστες μας και τους διαφημιζόμενους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για τους πρώτους, εστιάσαμε στο πρωτογενές περιεχόμενο και το ρεπορτάζ, όπου ο θεσμός των DIME μας επιβράβευσε με το Platinum Award στην κατηγορία και για τους δεύτερους, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε από την υπόλοιπη αγορά και αναπτύξαμε μία mobile εφαρμογή με αρκετές λειτουργίες ιδιαίτερα χρήσιμη για τους φοιτητές, δημιουργώντας παράλληλα, ένα νέο, location-based διαφημιστικό κανάλι για τους πελάτες μας».
Γιώργος Γκριτζάλας, Co Founder Hangover Media

«Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ BRAND»
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για μια υπέροχη βραδιά στην οποία δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και η οποία κλείνει ιδανικά για εμάς, όπως και η χρονιά που πέρασε. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά, σκέφτεται, πειραματίζεται, σπάει στερεότυπα και δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα media και επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Ευχαριστώ την οικογένεια Σαββίδη και την διοίκηση για τη στήριξη και φυσικά όλους τους συνεργάτες».
Παναγιώτης Αρωνιάδης, ΠΑΕ ΠΑΟΚ

«12 χρόνια μετά την ίδρυση του neolaia.gr, φτάσαμε να είμαστε το Digital Publication of the Year, διακριθέντες ανάμεσα σε πολλά, καταξιωμένα και μεγάλα publications. Είναι τιμή και χαρά μας, που η δουλειά και η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται από τον κλάδο σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό. Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή».
Νικόλας Μπαρδάκης, Co Founder Hangover Media

«ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ»
«Τα βραβεία Digital Media Awards αποτελούν για εμάς έναν ιδιαίτερα σημαντικό τρόπο ώστε να γίνεται η δουλειά μας ευρύτερα γνωστή προς τα έξω. Η ομάδα της Mindshare δούλεψε πολύ σκληρά όλη την προηγούμενη χρονιά και αυτό φάνηκε από τον αριθμό και το είδος των βραβείων που κατακτήσαμε στα φετινά DIME. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στις ιδέες που τους προτείνουμε».
Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager, Mindshare

«ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΑΣ»
«Από την πρώτη κιόλας γνωριμία μας με την glomex, το 2016, είδαμε ότι πρόκειται για μια καινοτόμο λύση, που δίνει απάντηση σε μια από τις μεγαλύτερες digital προκλήσεις της εποχής: Την ύπαρξη ποιοτικού και “ασφαλούς” video inventory, ικανού να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα, είδαμε ότι το μοντέλο λειτουργίας της glomex ταυτίζεται απόλυτα με τη φιλοσοφία της Phaistos Networks: Ένα μοντέλο συνεργατικό, που παράγει αξία για όλα τα μέρη: Παρόχους περιεχομένου, publishers, διαφημιζόμενους και, φυσικά, τον ίδιο τον τελικό χρήστη.

Έτσι, καθώς η στρατηγική μας τα τελευταία χρόνια είναι να επενδύουμε σταθερά στον τομέα του online video, αποφασίσαμε να ενεργοποιήσουμε το Premium B2B video οικοσύστημα της glomex στην Ελλάδα, με όραμα να λειτουργήσει ως μοχλός για την περαιτέρω ανάπτυξη της online video οικονομίας στη χώρα. Η υποδοχή της αγοράς και η τριπλή διάκριση στα DIME έρχονται να δικαιώσουν τις αποφάσεις μας, αλλά και να επιβραβεύσουν τις εντατικές προσπάθειες των συνεργατών μας, οι οποίοι συμμετέχουν στην glomex συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή της».
Δημήτρης Χατζηδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Phaistos Networks

«ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ»
«Στην Pixual δουλεύουμε ως ομάδα, το οποίο σημαίνει ότι εμπλέκονται πολλά και διαφορετικά δημιουργικά άτομα στην έρευνα, τη μελέτη, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη τεκμηρίωση του κάθε έργου, δίνοντας έτσι κάθε φορά ένα μοναδικό αποτέλεσμα που ικανοποιεί και τις πιο απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας. Η εξειδίκευση μας στον χώρο του news media publishing έφερε 6 διακρίσεις στα φετινά Dime ως έμπρακτη επιβράβευση της μεθοδευμένης και σκληρής δουλειάς μας κατά τη προηγούμενη χρονιά.

Όπως και πέρυσι με το SDNA και την Athens Voice που απέσπασαν 3 βραβεία Dime, έτσι και φέτος το Ethnos, το Newsbomb, το Sportraits και (ξανά) το SDNA κατάφεραν να διακριθούν για την μοναδική εμπειρία που προσφέρουν στους χρήστες τους. Η εμπιστοσύνη των πιο απαιτητικών publishers στον ελληνικό χώρο, μας επιτρέπει να επενδύουμε συνεχώς σε νέες υπηρεσίες και λύσεις προς τους ίδιους και αποτελεί τον οδηγό μας για την επόμενη χρονιά».
Θάνος Πουλίτσας, Co Founder, Pixual

«ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ…»
«50 χρόνια Πλαίσιο, 5 μεγάλα βραβεία. Λένε πως τα βραβεία τα κερδίζουν οι ομάδες και αυτό ισχύει ξεκάθαρα στην περίπτωση της Plaisio Computers μιας και όλη η προσπάθεια της digital επικοινωνίας και στρατηγικής γίνεται In-house. Επομένως, οι 5 αυτές διακρίσεις είναι μια μεγάλη και σημαντική επιβράβευση για την υπομονή και την επιμονή της ομάδας μας. Βέβαια δεν επαναπαυόμαστε μιας και θέτουμε συνεχώς ψηλότερους στόχους. Το pure personalization και η εξέλιξη της ήδη αποδοτικής Omni-channel επικοινωνιακής μας στρατηγικής κυριαρχούν στην agenda μας και φυσικά μην ξεχνάτε … we live in a Phygital World».
Χάρης Μουρελάτος, Head of e-Commerce & Digital Marketing, Plaisio Computers S.A

«ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ “ΠΑΡΩΝ” ΣΤΟ DIGITAL PUBLISHING»
«Στη φετινή διοργάνωση η Lidl Eλλάς ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, με έργα που κέρδισαν τις εντυπώσεις και άφησαν το δικό τους ξεχωριστό ψηφιακό αποτύπωμα στη χώρα, κατακτώντας 5 διακρίσεις (1 χρυσό, 3 αργυρά, 1 χάλκινο), μοναδικές όχι μόνο στην κατηγορία των Super Market, αλλά και στο σύνολο της ελληνικής ψηφιακής αγοράς. Οι ανάγκες των καταναλωτών εξελίσσονται και τα μέσα πληροφόρησης που όλοι μας καταναλώνουμε, σε όλες τις φάσεις του αγοραστικού μας ταξιδιού, γίνονται όλο και περισσότερα.

Το εμπορικό μας μήνυμα πρέπει να ξεχωρίσει, να καταφέρει όχι μόνο να «σερβιριστεί», αλλά να επηρεάσει την άποψη και να επιδράσει στην αγοραστική συμπεριφορά. Είναι σημαντικό ο κλάδος και τα DIME να αναγνωρίζουν την επένδυση της Lidl Eλλάς στην Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing και να συγκαταλέγει, τις πρακτικές και υπηρεσίες που ακολουθούμε για την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, στις βέλτιστες. Το digital publishing στην Ελλάδα εξελίσσεται ταχύτατα και στόχος της ομάδας Online Διαφήμισης του τομέα Marketing είναι να δίνει καθημερινά το δυναμικό και πρωτοπόρο “παρών”».
Αντώνης Ρεβύθης, Head of Marketing, Lidl Hellas

«ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ»
«Στο Project Agora πιστεύουμε πως η αναγνώριση και προώθηση της αριστείας των τοπικών εκδοτών, διαφημιστικών και διαφημιζομένων λειτουργεί ως ενάρετος κύκλος για την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς μας. Στηρίζουμε κάθε θεσμό που συνεισφέρει στην προώθηση του δικού μας οράματος για τον εκδημοκρατισμό της διαφημιστικής αγοράς».
Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director, Project Agora

Το Project Agora ήταν χορηγός της διοργάνωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους νικητές: www.digitalmediaawards.gr