Τους ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης της αξίας τους καταγράφουν οι μάρκες τεχνολογίας, όπως φαίνεται στη φετινή κατάταξη BrandZ.

Στον αντίποδα, brands αυτοκινητοβιομηχανίας και προσωπικής φροντίδας αγωνίζονται να ακολουθήσουν. Το Instagram, έχοντας εκτιναχθεί κατά 47 θέσεις, κατετάγη 44ο και σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, με το εντυπωσιακό 97%. Δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand αναδείχθηκε το Lululemon (77%), ακολουθούμενο από τα Netflix (65%), Salesforce (58%), Adobe (57%) και Shiseido (56%).

«Κάποια brands ακόμη εδραιώνουν τη θέση τους, αναπτυσσόμενα προσεγγίζοντας μέχρι πρότινος “παρθένα” κοινά, όπως το Instagram. Άλλα υπενθυμίζουν στους καταναλωτές τι πρεσβεύουν όπως το Chipotle (40%), η ανανεώνοντας την τοποθέτησή τους και τις αντιλήψεις γύρω από αυτά όπως το YSL (45%)», εξηγεί ο Graham Staplehurst, Global Strategy Director του BrandZ.

Με την εντεινόμενη στροφή στο lifestyle και την ευεξία, τα luxury brands επιστρέφουν δυναμικά και κατατάσσονται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες: τις καλύτερες επιδόσεις είχαν τα Dior (29%), Louis Vuitton (15%), Gucci (13%) και Hermes (10%). Το retail επίσης ανεβάζει ταχύτητα ως κατηγορία (25%) και οι στρατηγικές των κορυφαίων μαρκών δείχνουν ότι όταν τα brands αναλαμβάνουν να προσφέρουν εμπειρίες υψηλής ποιότητας μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στο τοπίο του retail. (Πηγή: Marketingweek.com)