Η Frezyderm ανέθεσε στην imba, digital creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, την καλοκαιρινή καμπάνια αντηλιακών της.

Mε γνώμονα μια στρατηγική που βασίζεται στο user generated content, η καμπάνια τοποθετεί τον καταναλωτή στο επίκεντρο και ευθυγραμμίζεται με την εποχή των social media: όλοι είμαστε content producers & consumers. Η ενέργεια #SunScreenRevolution καλεί το κοινό να δημιουργήσει την επόμενη διαφήμιση της Frezyderm στο site www.sunscreenrevolution.gr.

H καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» από τα τέλη Μαΐου και για την προώθησή της η imba έχει επιμεληθεί τη δημιουργία τριών hero videos, display και social media υλικών. Στον διαγωνισμό, όλοι έχουν την ευκαιρία να πάρουν μέρος με δύο τρόπους: φωτογραφίζοντας το Frezyderm αντηλιακό τους ή χρησιμοποιώντας το ειδικό Frezyderm φίλτρο που μπορούν να βρουν στην κάμερα του Facebook.

Αυτό είναι και το πρωτοποριακό στοιχείο του διαγωνισμού, αφού δεν «αναγκάζει» τον χρήστη να αγοράσει το προϊόν για να συμμετάσχει, αλλά του δίνει τη δυνατότητα μέσα από τα AR φίλτρα να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών κατηγοριών και να ενθέσει το προϊόν στο περιβάλλον που επιθυμεί. Οι καλύτερες φωτογραφίες του κοινού που θα ανέβουν στο www.sunscreenrevolution.gr θα πρωταγωνιστήσουν στις Frezyderm διαφημίσεις του καλοκαιριού, ενώ οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν και Frezyderm kit για την παραλία.