Marketing Week - Leadmark: Το AI αλλάζει και την τηλεοπτική διαφήμιση

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στοιχεία δείχνουν τριπλασιασμό response και μείωση 60% του κόστους

Leadmark: Το AI αλλάζει και την τηλεοπτική διαφήμιση

21 Μαΐου 2019 | 14:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Advertising

Μπορεί ο αντίκτυπος και οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ να θεωρούνται προφανείς ωστόσο δεν είναι ακόμα ευρέως γνωστό πως τα εργαλεία ΑΙ διαμορφώνουν ενεργά και μεταλλάσσουν και την τηλεοπτική διαφήμιση.

Τούτο προκύπτει από τα στοιχεία της Leadmark, παγκόσμιας πλατφόρμας ΑΙ στην επικοινωνία, που αποδεικνύουν ότι χρήση συγκεκριμένων λύσεων μπορεί να αυξήσει εντυπωσιακά τα αποτελέσματα μίας τηλεοπτικής καμπάνιας μειώνοντας παράλληλα και το κόστος της.

Συγκεκριμένα στην ελληνική αγορά, διαφημιζόμενοι που ενσωμάτωσαν τα εργαλεία TV Attribution (όπου μετράται το response που αποδίδεται στην τηλεόραση -κανάλια, ζώνες, τυπολογίες εκπομπών- με στόχο την αγορά των πιο αποδοτικών καναλιών) και TV Scanner (όπου το brand μετράει το engagement που έχει το τηλεοπτικό πλάνο στο κοινό που στοχεύει, με ανάλυση της απόδοσης ανά ψυχογραφική κατηγορία) είδαν έως και 258% αύξηση των κλήσεων στο τηλεφωνικό τους κέντρο ή τριπλασίασαν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους, ενώ καταγράφηκε παράλληλα μείωση έως και 58% στο Cost Per Response.

«Η Leadmark δεν χειρίζεται απλώς Artificial Ιntelligence τεχνολογία αλλά ουσιαστικά παρέχει advanced consulting services όπου, αξιοποιώντας τη δύναμη των extended και big data, βοηθάει μέσω προηγμένων αλγοριθμικών μοντέλων τα brands να πετύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος», σχολίασε η Βάσω Παναγιωτοπούλου, Bussiness Unit Director της Leadmark.

Marketing Week Online( 21 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778