Marketing Week - Ogilvy και Lacta με νέα digital ενέργεια

Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Οι χρήστες δημιουργούν τη δική τους γεύση Lacta, συνομιλώντας με ένα bot

Ogilvy και Lacta με νέα digital ενέργεια

20 Μαΐου 2019 | 18:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Η Ogilvy υπογράφει τη νέα digital ενέργεια #MyLacta, μέσα από την οποία, οι λάτρεις της Lacta έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέες γεύσεις της γνωστής σοκολάτας μέσω messenger bot.

Συνομιλώντας με το bot της Lacta διαλέγουν συστατικά, χρώμα συσκευασίας και δημιουργούν τη δική τους γεύση, την οποία στη συνέχεια μπορούν να κάνουν share, μπαίνοντας στην κλήρωση για να την απολαύσουν στην πραγματικότητα. Σε λιγότερο από 1 εβδομάδα από την έναρξη της ενέργειας, περισσότεροι από 18.000 χρήστες έχουν δημιουργήσει πάνω από 25.000 σοκολάτες.

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778