Σε φάση ανάπτυξης μιας εσωτερικής ομάδας επιφορτισμένης με τη σύνδεση data και media planning φέρεται να βρίσκεται η PepsiCo, υλοποιώντας το όραμα του «data-driven» μέλλοντος.

Έχοντας ως αποστολή να διαμορφώσει τις κεντρικές στρατηγικές digital media και adtech της εταιρείας, η ομάδα της Βορείου Αμερικής θα περιλαμβάνει ειδικούς στα πεδία του CRM, digital, data management, shopper marketing και adtech με βασικό στόχο να εφαρμόσει την ανανεωμένη προσέγγιση της εταιρείας στο digital media buying.

Παράλληλα, το νέο τμήμα αναμένεται να λανσάρει καμπάνιες εσωτερικής κατανάλωσης, προκειμένου να ενισχύσει την υιοθέτηση διαφημιστικής τεχνολογίας στους κόλπους της εταιρείας. Επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Mike Scafidi, Director of Marketing Technology and Data Strategy, ο οποίος ανέλαβε τη θέση τον Οκτώβριο του 2018, έχοντας ηγηθεί του «data accelerator» για σχεδόν 2 χρόνια.

Σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία πιέζει τα συνεργαζόμενα media agencies για καλύτερα αποτελέσματα στο online μέσα από την αξιοποίηση της καινοτομίας, ενώ έχει ήδη δρομολογήσει τη διαδικασία in-housing εδώ και χρόνια, με αμφιλεγόμενα, ωστόσο, κάποιες φορές αποτελέσματα (βλ. ενδεικτικά το spot με την Kendall Jenner που δημιούργησε η in-house δημιουργική της ομάδα). (Πηγή: TheDrum)