Marketing Week - Δημήτρης Γιαννακόπουλος: «Βασικός στόχος η συσπείρωση των εκδοτικών οργανισμών»

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ως ισχυρό συνομιλητή βλέπει την ΕΝΕΔ ο νέος Πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου

Δημήτρης Γιαννακόπουλος: «Βασικός στόχος η συσπείρωση των εκδοτικών οργανισμών»

15 Μαΐου 2019 | 14:34 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Μετακινήσεις Στελεχών

Στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), πραγματοποιήθηκε σύνθεση νέου διοικητικού συμβουλίου, τη Δευτέρα 13 Μαΐου.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από τους: Πρόεδρος: Δημήτρης Γιαννακόπουλος (D.G. Newsagency), Αντιπρόεδρος: Δημήτρης Ηλιόπουλος (Αθηνόραμα), Γραμματέας: Βασίλης Τζανακάκης (Open TV), Ταμίας: Βασίλης Παπαχριστοδούλου (24Media), Μέλος: Στέλιος Μιχαλόπουλος (Capital.gr). Ο Δ. Γιαννακόπουλος έθεσε ως βασικό στόχο την εξωστρέφεια της Ένωσης και την ακόμα πιο έντονη και δυναμική συμμετοχή στον διάλογο με την Πολιτεία και τους Φορείς, αναγνωρίζοντας τα σημαντικά βήματα που έχουν ήδη γίνει προς αυτές τις κατευθύνσεις τα τελευταία χρόνια.

Ο ίδιος δήλωσε: «Η ΕΝΕΔ οφείλει να είναι ισχυρός συνομιλητής σε όλες τις συζητήσεις και αποφάσεις που αφορούν τον χώρο των Διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης. Βασικός μας στόχος είναι η ακόμα πιο μεγάλη συσπείρωση των εκδοτικών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο και η ακόμα πιο δυναμική παρουσία στα κέντρα αποφάσεων.

Η διαφάνεια στο μοίρασμα της διαφημιστικής δαπάνης αλλά και η κλοπή περιεχομένου βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα της ΕΝΕΔ. Με την εμπειρία, αλλά και τις γνώσεις του ΔΣ και των υπολοίπων μελών της ΕΝΕΔ και μέσα από ειλικρινή διάλογο με την Πολιτεία προσβλέπουμε στη δημιουργία ενός σωστού πλαισίου λειτουργίας για τα διαδικτυακά Μέσα ενημέρωσης με αναπτυξιακές προοπτικές για το μέλλον του κλάδου, των χιλιάδων εργαζόμενων που απασχολούνται σε αυτόν και της δημοσιογραφίας γενικότερα».

Marketing Week Online( 15 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778