Marketing Week - Υποτιτλισμένα video Stories, η τάση στο Instagram για το 2019

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για αυξημένο reach και engagement

Υποτιτλισμένα video Stories, η τάση στο Instagram για το 2019

10 Μαΐου 2019 | 15:53 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media,Trends

Ένα από τα σημαντικότερα Instagram trends για το 2019 αναμένεται να είναι η ανάπτυξη video περιεχομένου από τα brands, για τα Instagram Stories και IGTV.

Οι προκλήσεις που συνοδεύουν τις τάσεις αυτές, το engagement και το reach of, εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν, με τον υποτιτλισμό να αποτελεί το μέσο αντιμετώπισής τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Instagram, τα Stories έχουν 400 εκατ. views ημερησίως, με το ένα τρίτο από τα videos με την υψηλότερη θέαση να έχουν δημιουργηθεί από διαφημιζόμενους, ενώ το 20% των brands έχει λάβει ένα απευθείας μήνυμα ως αποτέλεσμα των Instagram Stories του. Όσο για την αύξηση του reach, έχει αποδειχθεί ότι η προσθήκη υποτίτλων στα videos μπορεί να επιτύχει την προσέλκυση νέων κοινών, κάνοντας την παρουσίαση του προϊόντος πιο ξεκάθαρη.

Παράλληλα, όπως φαίνεται από τα video content engagement metrics, καθώς το 40% των Stories παίζονται χωρίς ήχο, οι υπότιτλοι μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση συνολικού χρόνου θέασης και του reach, να προκαλέσουν περισσότερα reactions στα videos αλλά και περισσότερα shares, καθώς και να αυξήσουν το συνολικό αριθμό views, ενισχύοντας και το CTA. Με τα brands να στοχεύουν στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου τους από κάθε άποψη, το «storifying social» εκτιμάται ότι θα εκτοξευτεί τη φετινή χρονιά, με την προσβασιμότητα και την αυθεντικότητα να κρίνουν την επιτυχία.

Marketing Week Online( 10 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778