Νέες digital media λύσεις επικοινωνίας εφάρμοσε η BGM OMD για την Mercedes-Benz Hellas, στο πλαίσιο λανσαρίσματος της B-Class. Η BGM OMD με την ομάδα της AMQ (διεθνές unit του Omnicom Media Group για την εξυπηρέτηση της Daimler), υιοθετεί πρώτη στην ελληνική αγορά τη χρήση των νέων καινοτόμων ad formats Waves, που σχεδίασε και υλοποίησε η Phaistos Networks.

Με την ένταξη των δημιουργικών Waves της Phaistos στην digital επικοινωνία του πελάτη, η ΑΜQ Ελλάδας ανταποκρίθηκε στο ζητούμενο της Μercedes-Benz Hellas για engagement, επιτυγχάνοντας όπως επισημαίνει, εξαιρετική αποτελεσματικότητα στα βασικά KPIs (CTR έως και 1,7% και Viewability rate έως 80%).