Marketing Week - H DHL Express γίνεται partner του GRECA

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ανάπτυξη δράσεων για την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου

H DHL Express γίνεται partner του GRECA

18 Απριλίου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Θεσμικά

Η DHL Express Ελλάδας ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GRECA, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα.

Οι δύο οργανισμοί, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών. Ο Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της DHL Express Ελλάδας δήλωσε σχετικά: «Η ευκαιρία του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τεράστια. Οι Έλληνες λιανέμποροι μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν τη θέση που τους αξίζει στην πίτα της παγκόσμιας αγοράς. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την προσπάθειά τους αυτή για εξωστρέφεια, με στόχο την υγιή και συνεχή ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.

Είναι μεγάλη μας τιμή που σε αυτό το δρόμο ανταμώνουμε με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του GRECA και είμαι βέβαιος πως από κοινού θα καταφέρουμε πολλά για τον πολυσχιδή κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου». Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδακη, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δήλωσε: «To ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς έχοντας ως συνέπεια την αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφοράς. Είναι, λοιπόν, χαρά μας να συνεργαστούμε με τη DHL, με στόχο να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε τα μέλη μας, στις νέες πρακτικές των ταχυμεταφορών».

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778