Marketing Week - Εξατομίκευση, τεχνολογία και ευελιξία «χτίζουν» το eshop του μέλλοντος

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τάσεις και προοπτικές ανέδειξε το E-Commerce Conference 2019

Εξατομίκευση, τεχνολογία και ευελιξία «χτίζουν» το eshop του μέλλοντος

12 Απριλίου 2019 | 16:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,Events

Με τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη να τροφοδοτεί τη διαρκή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα, η επικέντρωση στον ανθρώπινο παράγοντα σε κάθε του διάσταση καθίσταται πιο ουσιαστική από ποτέ.

Το E-Commerce Conference 2019 που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Marketing Week στις 11 Απριλίου ανέδειξε τη σημασία των big data και των εφαρμογών ΑΙ, παρουσιάζοντας καινοτόμες λύσεις του martech stack, με βασικούς στόχους την εξατομίκευση και το σωστό attribution. O Lord Stuart Rose, Chairman της OCADO, στην keynote ομιλία του, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα εν μέσω ενός οικοσυστήματος που χαρακτηρίζεται από αλλεπάλληλα disruptions, αναφερόμενος εμφατικά στη σημασία της βιωσιμότητας, θεματική που απασχολεί σοβαρά τους millennials.

Υψηλόβαθμα στελέχη και experts της αγοράς από τη διεθνή και την εγχώρια σκηνή παρουσίασαν αποτελέσματα ερευνών σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά στο διαδίκτυο και έδωσαν πρακτικές συμβουλές για την αποτελεσματική αξιοποίηση των πιο δυναμικών τάσεων, όπως chatbots, voice και visual search, ενώ έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στη seamless εμπειρία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής προσέγγισης. Δίνοντας προτεραιότητα στο συχνά παραγνωρισμένο retention, παρουσίασαν actionable tips για αύξηση του CLV και εξέθεσαν best practices από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Marketing Week Online( 12 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778