H Brainfood Media παρουσιάζει το Influencing, ένα νέο division για Influencer Marketing.

Έχοντας ήδη χτίσει ένα δίκτυο συνεργατών (micro και macro influencers) που διαρκώς μεγαλώνει, η ομάδα Influencing παρέχει ταυτόχρονα και όλη την τεκμηρίωση της επιλογής των πιστοποιημένων συνεργατών (YouTubers / Instagramers) για το κάθε brand. Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα του Influencing χρησιμοποιεί κορυφαία εργαλεία της αγοράς, παρέχοντας σε media shops και διαφημιστικές σημαντικά metrics που εξηγούν την επιλογή και αποκλείουν a priori accounts με χαμηλό authenticity και χαμηλό πραγματικό performance.

Κάποια από τα Instagram metrics που μπορεί να παρέχει το Influencing: Audience Quality Score, Audience age & gender, Audience Interests, Audience authenticity & reachability, Engagement rate, Advertising Post Frequency, Advertising Performance (από το σύνολο των διαφημιστικών ενεργειών τελευταίου 6μήνου). Υπεύθυνη της ομάδας του Influencing είναι η Τιτίνα Παπαδημάτου (BuyitMedia/Adweb, Admine, Eurisko κ.ά.).