Marketing Week - Η Η&Μ λανσάρει digital καμπάνια

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε παραγωγή της Filmiki, με αφορμή τις δύο αειφόρες συλλογές της

Η Η&Μ λανσάρει digital καμπάνια

5 Απριλίου 2019 | 14:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Retail,Ένδυση

Με αφορμή το ταυτόχρονο λανσάρισμα των δύο αειφόρων συλλογών της, Η&Μ Conscious και Conscious Exclusive στις 11 Απριλίου, η H&M παρουσιάζει τη νέα της ελληνική digital καμπάνια με πρωταγωνίστριες πέντε γυναίκες: τη Μαρία Ναυπλιώτου, την Έσθερ Μαστρογιάννη, την Τζωρτζίνα Λιώση, τη Μαρίνα Σάττι και την Έφη Βράκα.

Τις μούσες της καμπάνιας ενώνει ένα κοινό όραμα: η δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος, όχι μόνο για τη μόδα, αλλά για ολόκληρο τον πλανήτη. Μέσα από σύντομα digital videos, η κάθε μία εκφράζει με τον δικό της τρόπο για ποιο λόγο επιλέγει να ντύνεται με βιώσιμα, H&M Conscious υλικά, και μας παρακινούν να αναλάβουμε δράση και να κλείσουμε μαζί τον κύκλο ζωής της μόδας, συμμετέχοντας στην Ανακύκλωση Ρούχων. Την παραγωγή των βίντεο έχει αναλάβει η Filmiki.

Marketing Week Online( 5 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778