Εξασφαλίζοντας αποτελέσματα υψηλών επιδόσεων για τους συνεργάτες της και ενεργώντας proactively για την εκπλήρωση των επιχειρηματικών τους αναγκών, η Generation Y – International eBusiness Experts κατέχει ηγετική θέση στους τομείς του e-commerce και του digital transformation. Υπηρετώντας το όραμα της συν-δημιουργίας του ψηφιακού μέλλοντος, επενδύει στρατηγικά στην ανάπτυξη και την ευημερία των συνεργατών της, δημιουργώντας ισχυρές, δια βίου σχέσεις.

Με 19 χρόνια εμπειρίας και περισσότερα από 2.500 projects, η Generation Y έχει αναπτύξει εσωτερικά 9 business units: Έρευνα Αγοράς, Creative, Development, Mobile, Branding, Performance Marketing, Business Consultancy, Data Analysis & Reporting, Insurance. Όντας ο πιο αξιόπιστος σύμβουλος επιχειρήσεων σε κάθε τομέα, ειδικεύεται στη δημιουργία καινοτόμων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πρωτοποριακών B2B & Β2C εφαρμογών, καθώς και στην προώθησή τους μέσω δημιουργικών και στοχευμένων εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αναστάσιος Σπανίδης, CEO
«Ο στρατηγικός στόχος της Generation Y υπήρξε ανέκαθεν να συμβάλει στην ανάπτυξη. Όχι μόνο των επιχειρήσεων πουαναλαμβάνει, αλλά και στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, της τεχνογνωσίας, της οικονομίας, της κοινωνίας. Με περισσότερους από 2.500 πελάτες και εγκατεστημένα ηλεκτρονικά καταστήματα B2C & B2B σε 24 χώρες, έχουμε υπολογίσει πως από το 2000 που ξεκινή σαμε, έχουμε συμβάλει ενεργά στη δημιουργία περισσότερων από 3.000 θέσεων εργασίας, στην αύξηση ρευστότητας και εσόδων των συνεργατών μας με περισσότερα από 3 δισ. ευρώ, ενώ εξάγουμε τεχνογνωσία, με το τμήμα RnD που υφίσταται εντός του development.

Ως εκ τούτου, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η 4η βιομηχανική επανάσταση μας βρίσκει σε ηγετική θέση, να οδηγούμε τις εξελίξεις, βρισκόμενοι δίπλα στους συνεργάτες μας με έτοιμες καινοτόμες λύσεις και προτάσεις, έτοιμοι να οργανώσουμε μαζί τους το πιο μακροχρόνιο ταξίδι μας. Διότι, όπως λέει και η παροιμία: Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε μόνος. Αν θες να πας μακριά, πήγαινε με ομάδα».

Μιχάλης Λιάπης, Deputy CEO
«Η διαφοροποίησή μας είναι οι άνθρωποί μας και τα 9 καθετοποιημένα business units μας που μπορούν να παρέχουν στους πελάτες/συνεργάτες μας μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών στον τομέα του e-business. Το challenge για μένα, προσωπικά, είναι να μπορούν οι 150 εξειδικευμένοι συνεργάτες μας, οι οποίοι απαρτίζουν τα 9 business units μας, να συνδυάζονται αρμονικά, προκειμένου οι πελάτες/συνεργάτες μας να αισθάνονται την Generation Y ως τον trusted advisor τους στον κόσμο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Το να διοικείς, λοιπόν, έναν τόσο μεγάλο οργανισμό είναι ευλογία και καθημερινή πρόκληση. Και για να κλείσω, όπως λέει και ένα ρητό: “το μόνο μέρος που μπορείς να βρεις την επιτυχία πριν την προσπάθεια, είναι το λεξικό”. Και εμείς, παρόλο που είμαστε οι αναγνωρισμένοι industry leaders, δεν σταματάμε να προσπαθούμε»!

Βασίλης Ροδοκανάκης, Chief Technology Officer
«Κυρίαρχος στόχος μας είναι η παροχή λύσεων σε κάθε τομέα τεχνολογίας. Είτε πρόκειται για integration με τρίτα συστήματα (ERP, WMS κοκ), είτε για την υλοποίηση περίπλοκων custom εφαρμογών (B2B & B2C) και εξειδικευμένων τεχνολογικών λύσεων, έχουμε την εμπειρία να σχεδιάσουμε και να πραγματοποιήσουμε συγκεκριμένο στοχευμένο αποτέλεσμα, καθοδηγώντας παράλληλα τον συνεργάτη μας προς την ίδια κατεύθυνση.
Και πάντοτε το καταφέρνουμε υπό το συνδυαστικό πρίσμα των 9 διαφορετικών business units μας, με τελικό στόχο την απόλυτη ενορχήστρωση για να παραχθεί ένα μοναδικό αποτέλεσμα, συνδυάζοντας εμπορικότητα, δεδομένα και sales-oriented concepts. Ικανοποίηση δεν είναι απλώς το να πραγματοποιείς επιτυχώς τεχνικά έργα, αλλά το να συνδυάζεις την τεχνική υλοποίηση με διαφορετικές εμπειρίες και τεχνογνωσίες, όπως η έρευνα αγοράς, το digital marketing, το business consulting, το design & UI/UX κ.ά, για ένα πραγματικά “απογειωτικό” αποτέλεσμα για τους συνεργάτες σου, το οποίο θα τους προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα σε συγκεκριμένους χρόνους».

Νανά Ιωακειμίδου, Chief Commercial Officer
«Σκοπός του εμπορικού τμήματος είναι να υποστηρίξουμε και να συμβάλουμε ενεργά στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται. Για να το πετύχουμε αυτό, η στρατηγική μας είναι να εμβαθύνουμε στο business των επιχειρήσεων και του ανταγωνισμού, προκειμένου να σχεδιάσουμε με ακρίβεια τα επόμενα βήματά τους, αξιοποιώντας όλους τους πυλώνες και τεχνικές του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Χρησιμοποιούμε όχι μόνο τη βαθιά τεχνογνωσία, εξειδίκευση και εμπειρία μας, αλλά και hard data που μας παραδίδει το τμήμα έρευνας αγοράς και ανταγωνισμού, 360ο προσέγγιση του έργου από τη σκοπιά του digital marketing με μετρήσιμους στόχους, τόσο επικοινωνιακά, όσο και επιχειρηματικά, ενώ και το τμήμα development υποστηρίζει την οποιαδήποτε δημιουργική μας ιδέα για branding ενέργειες και τεχνολογικές εφαρμογές, όπως loyalty συστήματα, mobile εφαρμογές κ.ο.κ.

Μάλιστα, διαθέτοντας τη δυναμική, τη δυνατότητα και προπαντός τη διάθεση, ενισχύουμε περαιτέρω την κερδοφορία των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται, καθώς το τμήμα business consultancy τοποθετεί στο τραπέζι όλες τις ευκαιρίες που μπορούν να προκύψουν από την ανάλυση δεδομένων και έτσι φέρνει προτάσεις για συνεργασίες ή συνέργειες που χαμηλώνουν τα λειτουργικά τους κόστη ή/και διασφαλίζουν αύξηση πωλήσεων».


Εύη Μπουκώρου, Chief Production Officer
«Κεντρικός μας στόχος και επιδίωξη είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κάθε πελάτη-συνεργάτη μας προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της νέας εποχής και να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας για ανάπτυξη, πωλήσεις, εξαγωγική δραστηριότητα, επικοινωνία και τεχνολογική εξέλιξη.

Λειτουργούμε ως “trusted advisors’’ και μπαίνουμε κάθε φορά σε βάθος στην κατανόηση της λειτουργίας της εκάστοτε επιχείρησης των συνεργατών – πελατών μας, γεγονός που μας δίνει τη δυνατότητα να προτείνουμε τις βέλτιστες προσωποποιημένες λύσεις που θα εξασφαλίσουν μείωση των λειτουργικών τους εξόδων, αύξηση των πωλήσεων τους και μεγαλύτερο engagement των συνεργατών/ πελατών της επιχείρησής τους.

Συνδυάζοντας τη δυναμική των 9 business units μας και την τεχνογνωσία μερικών από τους κορυφαίους εξειδικευμένους συνεργάτες του κλάδου που απαρτίζουν τις ομάδες μας, δημιουργούμε τις τάσεις στο χώρο του ψηφιακού επιχειρείν και προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες ανάπτυξης. Με περισσότερους από 2500 πελάτες και εγκατεστημένα ηλεκτρονικά καταστήματα B2C & B2B σε 24 χώρες, είναι αδιαμφισβήτητο ότι είμαστε μέρος της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, στην οποία διαδραματίζουμε ηγετικό ρόλο, βρισκόμενοι δίπλα στους συνεργάτες μας με έτοιμες καινοτόμες λύσεις και προτάσεις».

Βίκυ Ζαχαρέλη, Head of Market Research
«Το να συνδυάζεις τα δεδομένα της “παραδοσιακής” έρευνας με τα Google Analytics, εξειδικευμένα εργαλεία που προσφέρουν δεδομένα όχι για τα μάτια όλου του κόσμου, καθώς και με το user experience και το marketing. Το να δημιουργείς αλγορίθμους ανάλυσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. Το να συνδυάζεις τη γνώση πολλών διαφορετικών τμημάτων, για να καταλήξεις από κυριολεκτικά χιλιάδες data σε μία, απόλυτα δομημένη και σίγουρη στρατηγική. Αυτό είναι πλέον για εμάς η έρευνα. Την αγαπάμε, την εξελίσσουμε και την προσφέρουμε με βαθιά τεχνογνωσία, πάθος, εμπορική σκέψη και τεχνολογική υπόσταση στους συνεργάτες μας.Το παιχνίδι στο digital παίζεται πια στις λεπτομέρειες. Και γι’ αυτό κερδίζεται από τις ομάδες».

Κατερίνα Αρνέλλου- Ιωαννίδου, Team Leader of Production
«Στόχος μας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες. Με την έξυπνα ενορχηστρωμένη συνεργασία των 9 business units μας, παρέχουμε μια ολοκληρωμένη 360ο λύση στους πελάτες μας, προσφέροντας επιτυχημένη και κερδοφόρα πορεία, μέσω ενδελεχούς έρευνας αγοράς, υψηλής αισθητικής, έξυπνων και καινοτόμων λύσεων και στρατηγικής προώθησης, κινούμενοι πάντοτε σε ασφαλές επιχειρηματικό πλαίσιο.

Η χρήση επαγγελματικών εργαλείων επιτρέπει να αποτυπώνεται με απόλυτη ακρίβεια η οργάνωση του εκάστοτε έργου σε επίπεδο budget και χρόνου, καθώς επίσης, σε συνεργασία με τον πελάτη μας, να συναποφασίζεται η στρατηγική ανάπτυξής του, με γνώμονα πάντα τον κοινό μας στόχο και όφελος: Την ανάπτυξη της επιχείρησής του. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι είμαστε οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι για την πλήρη ψηφιακή μεταμόρφωση κάθε επιχείρησης και προσκαλούμε κάθε επιχειρηματία που επιδιώκει τη μεταμόρφωση αυτή, να δοκιμάσει τη γνώση της Generation Y».

Ηρακλής Ποσνακίδης, Team Leader of Development Department
«Ως Development Department, αναλαμβάνουμε την τεχνική υλοποίηση καινοτόμων, custom λύσεων, με στόχο την εξυπηρέτηση κάθε εμπορικής ανάγκης. Ακολουθώντας τα αποτελέσματα του Market Research, τις μακέτες που έχουν δημιουργηθεί από το Creative Department και αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία μας, δημιουργούμε και εξελίσσουμε tailor made εμπορικά εργαλεία που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και της ανάπτυξης του εκάστοτε συνεργάτη μας.

Όντας σε διαρκή επικοινωνία με το Performance Marketing, αναπτύσσουμε εφαρμογές και υλοποιούμε διασυνδέσεις με τα γνωστότερα ελληνικά και διεθνή marketing εργαλεία της αγοράς, ενώ σε συνδυασμό με το Branding Department και τα αποτελέσματα του Data Analysis Reporting, υλοποιούμε τις κατάλληλες εμπορικές προσαρμογές που απαιτούνται για την επίτευξη συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων.

Βάσει όλων των παραπάνω, καθώς και του industry leadership που κατέχουμε, ασκούμε επιρροή στη διαρκή εξέλιξη της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η αγορά και επιτυγχάνουμε την αντίστοιχη διαμόρφωσή της.
Αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε στη φαρέτρα μας συνεργασίες με πολλούς leaders από διαφορετικά industries, όπως τα: retail, hospitality, heavy industry, pharmaceutical, marine κ.ο.κ.».

Μάρθα Κλαμαριά, Team Leader of Finance
«Τα τελευταία χρόνια, το Finance Department έχει δώσει έμφαση στη βελτίωση των διαδικασιών και
στην περαιτέρω καθετοποίηση των operations της εταιρείας, με σκοπό να διευκολυνθεί η ταχύτητα επικοινωνίας μεταξύ των 9 business units μας, σχετικά με όλα τα θέματα που άπτονται των συμβολαίων, των τιμολογίων και των υπηρεσιών των πελατών μας. Σκοπός είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας προκειμένου ο πελάτης μας να αισθάνεται την Generation Y ως τον trusted advisor του, ακόμα και στην πιο απλή επικοινωνία που έχει με την εταιρεία μας, όπως για παράδειγμα για την τιμολόγηση, τη σωστή επένδυση του σε τεχνολογία κ.ο.κ.».

Γιώργος Κιούσης, Team Leader of Performance Marketing
«Αυτό που έχουμε διαπιστώσει επανειλημμένως και κρατάμε πλέον ως οδηγό για την ανάπτυξη των τμημάτων, είναι η παράλληλη ανάγκη για αύξηση τόσο της συνεργατικότητας όσο και της αυτονομίας. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δουλεύουμε συνεχώς και ταυτόχρονα σε δύο κατευθύνσεις. Αφενός, στο να μπορεί κάθε ομάδα να κάνει deliver με την ελάχιστη δυνατή εξάρτηση από άλλα τμήματα – αφετέρου στο να παρέχεται δομικά η δυνατότητα για διάχυση τεχνογνωσίας και ευρημάτων και για συνεργασία μεταξύ των ομάδων. Προφανώς αυτό μεταφράζεται σε διαδικασίες, καθορισμένα πλαίσια και μεθοδολογίες, ανάπτυξη αυτοματισμών και ελέγχους ποιότητας που διασφαλίζουν τελικά προϊόντα/υπηρεσίες με υψηλότερη αξία μεν, σε προβλεπόμενο/διαχειρίσιμο χρόνο δε.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι στο Performance Marketing έχουμε επενδύσει στην ύπαρξη Google Tag Manager Specialist, εξειδικευμένου επαγγελματία που προσδίδει τεράστια αυτονομία σε σχέση με το Development, ωστόσο, την ίδια στιγμή, με την υποστήριξη του Development, έχουμε αναπτύξει script που ελέγχει όλες (σημ. εκατοντάδες) τις διαφημίσεις μέσω Google και τις ανοιγοκλείνει αυτόματα βάσει online διαθεσιμότητας, ελαχιστοποιώντας ουσιαστικά τη σπατάλη χρόνου και πόρων σε τέτοιους διαδικαστικούς ελέγχους.

Αυτού του είδους οι επενδύσεις από την πλευρά της Generation Y, έχουν ως αποτέλεσμα, αφενός ο πελάτης μας να απολαμβάνει ένα εξαιρετικό value for money στις υπηρεσίες που του προσφέρουμε, αφετέρου, μέσα από τους αυτοματισμούς και την τεχνολογία που διαρκώς αναπτύσσουμε στο τμήμα, να καταφέρνουμε θεαματικές αποδόσεις, μοναδικές για την αγορά».