Με το microsite, «tasteofgood.gr» που σχεδίασε η McCann
Τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη «Γεύση του Καλού» καλεί τους Έλληνες καταναλωτές να ανακαλύψουν στο νέο της microsite www.tasteofgood.gr, η Γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη.

Οι επισκέπτες θα βρουν εκεί, μέσα από αληθινές ιστορίες ανθρώπων, τα πέντε «συστατικά» που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα, τις αξίες και τη φιλοσοφία της Δωδώνη και της χαρίζουν τη γεύση του «Καλού». Η εταιρεία αναφέρεται μέσα από τις ιστορίες στο 100% ελληνικό γάλα και τις αγνές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί εδώ και 56 χρόνια σε προϊόντα όπως η φέτα Δωδώνη – σήμα κατατεθέν της εταιρείας- τα γιαούρτια Δωδώνη, τα κίτρινα τυριά και άλλα.

Αναφέρεται επίσης στη σχέση της με τοπικούς παραγωγούς, καθώς σε καθημερινή βάση συλλέγει γάλα υψηλής ποιότητας από πάνω από 5.500 παραγωγούς σε 514 χωριά, συντηρώντας τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στην Ελλάδα. Παράλληλα αναφέρεται στους εργαζόμενους και στην «οικογένεια» Δωδώνη, η οποία αριθμεί 420 ανθρώπους που παράγουν με αγάπη και αφοσίωση τα προϊόντα που μεταφέρουν τη «Γεύση του Καλού» σε όλη την Ελλάδα και σε 50 χώρες παγκοσμίως.

Η εταιρεία αναφέρεται επίσης στους άρρηκτους δεσμούς που διατηρεί με την τοπική κοινωνία της Ηπείρου, προσφέροντας οικονομική ενίσχυση σε φορείς και οργανισμούς και έχοντας διαθέσει πάνω από 80 τόνους προϊόντα τα τελευταία δύο χρόνια. Οι πρώτες ιστορίες που συστήνουν τη Γεύση του Καλού έχουν ήδη ανέβει. Το www.tasteofgood.gr σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη ΜcCann Athens / McCANN Worldgroup.