Marketing Week - Η Δωδώνη συστήνει στους καταναλωτές τη «γεύση του καλού»

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με το microsite, «tasteofgood.gr» που σχεδίασε η McCann

Η Δωδώνη συστήνει στους καταναλωτές τη «γεύση του καλού»

18 Μαρτίου 2019 | 16:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη «Γεύση του Καλού» καλεί τους Έλληνες καταναλωτές να ανακαλύψουν στο νέο της microsite www.tasteofgood.gr, η Γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη.

Οι επισκέπτες θα βρουν εκεί, μέσα από αληθινές ιστορίες ανθρώπων, τα πέντε «συστατικά» που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα, τις αξίες και τη φιλοσοφία της Δωδώνη και της χαρίζουν τη γεύση του «Καλού». Η εταιρεία αναφέρεται μέσα από τις ιστορίες στο 100% ελληνικό γάλα και τις αγνές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί εδώ και 56 χρόνια σε προϊόντα όπως η φέτα Δωδώνη - σήμα κατατεθέν της εταιρείας- τα γιαούρτια Δωδώνη, τα κίτρινα τυριά και άλλα.

Αναφέρεται επίσης στη σχέση της με τοπικούς παραγωγούς, καθώς σε καθημερινή βάση συλλέγει γάλα υψηλής ποιότητας από πάνω από 5.500 παραγωγούς σε 514 χωριά, συντηρώντας τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στην Ελλάδα. Παράλληλα αναφέρεται στους εργαζόμενους και στην «οικογένεια» Δωδώνη, η οποία αριθμεί 420 ανθρώπους που παράγουν με αγάπη και αφοσίωση τα προϊόντα που μεταφέρουν τη «Γεύση του Καλού» σε όλη την Ελλάδα και σε 50 χώρες παγκοσμίως.

Η εταιρεία αναφέρεται επίσης στους άρρηκτους δεσμούς που διατηρεί με την τοπική κοινωνία της Ηπείρου, προσφέροντας οικονομική ενίσχυση σε φορείς και οργανισμούς και έχοντας διαθέσει πάνω από 80 τόνους προϊόντα τα τελευταία δύο χρόνια. Οι πρώτες ιστορίες που συστήνουν τη Γεύση του Καλού έχουν ήδη ανέβει. Το www.tasteofgood.gr σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη ΜcCann Athens / McCANN Worldgroup.

Marketing Week Online( 18 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778