Marketing Week - Στη Wind Vision app τα κανάλια Novasports

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

«Επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας για συνεχή εξέλιξη», αναφέρει ο Digital Transformation Officer της Wind

Στη Wind Vision app τα κανάλια Novasports

15 Μαρτίου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Sports,Τηλεόραση

Τα κανάλια Novasports προστίθενται στο περιεχόμενο της εφαρμογής Wind Vision για φορητές συσκευές, προσφέροντας πρόσβαση στους συνδρομητές μέσω smartphone ή tablet.

Πρόκειται για μία καινούρια δυνατότητα της εφαρμογής, μέσα από την οποία οι συνδρομητές μπορούν να επιλέξουν ένα smartphone ή ένα tablet από το οποίο θα παρακολουθούν τους αγώνες της Euroleague και τους αγώνες της Superleague που καλύπτονται από τα κανάλια Novasports, καθώς και όλο το περιεχόμενο των αθλητικών καναλιών. Οι συνδρομητές της Wind Vision μπορούν να επιλέξουν μία από τις 4 φορητές συσκευές που μπορούν να συνδέσουν στην εφαρμογή και να παρακολουθούν όλη την αθλητική δράση από τα κανάλια Novasports, χωρίς περιορισμούς.

Επίσης, μπορούν να επιλέξουν να δουν το πρόγραμμα ζωντανά, να κάνουν επανεκκίνηση αν χάσουν το πρώτο γκολ ή να κάνουν παύση στο ζωντανό πρόγραμμα. Δηλαδή να χρησιμοποιήσουν όλες τις λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στον αποκωδικοποιητή μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον πλοήγησης σε όλες τις συσκευές. «Μετά το περσινό επιτυχημένο λανσάρισμα της πρώτης συνδρομητικής υπηρεσίας τηλεόρασης με αποκωδικοποιητή Android TV στην Ελλάδα, με πρωτοποριακές λειτουργίες, και την ενσωμάτωση της συνδρομής του Netflix στον συνολικό λογαριασμό της Wind, έρχεται η δυνατότητα παρακολούθησης των καναλιών Novasports μέσα από τη  βραβευμένη εφαρμογή για φορητές συσκευές της Wind Vision. Αυτό αποτελεί μία ακόμα επιβεβαίωση της δέσμευσής για συνεχή εξέλιξη της πλατφόρμας μας, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να παρέχει την καλύτερη εμπειρία θέασης στην αγορά», δηλώνει ο Hermann Riedl, Chief  Business & Digital Transformation Officer της  Wind.

Marketing Week Online( 15 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778