Marketing Week - Συνεργασία Cosmote TV και Phaistos Networks

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το κανάλι γίνεται επίσημο μέλος του δικτύου content providers της glomex

Συνεργασία Cosmote TV και Phaistos Networks

14 Μαρτίου 2019 | 16:33 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Sports,Τηλεόραση

Σε συνεργασία έχουν προχωρήσει η Cosmote TV και η Phaistos Networks, καθώς από την 1η Μαρτίου η Cosmote TV αποτελεί επίσημο μέλος του δικτύου των Content Providers της glomex, προσφέροντας στους συνεργαζόμενους publishers, video περιεχόμενο από κορυφαίες ευρωπαϊκές και εγχώριες αθλητικές διοργανώσεις.

Ειδικότερα, στην πλατφόρμα της glomex τα εγγεγραμμένα websites βρίσκουν τα goals και τα καλύτερα στιγμιότυπα από αγώνες του UEFA Champions League, του UEFA Europa League, της Premier League, της LaLiga Santander, του Κυπέλλου Ελλάδας, καθώς και επιλεγμένο περιεχόμενο από αγώνες πολλών ακόμη διοργανώσεων που μεταδίδονται κατ’ αποκλειστικότητα μέσα από τα αθλητικά κανάλια της Cosmote TV.

Το premium και αποκλειστικό αυτό αθλητικό περιεχόμενο, που προσφέρεται σε υψηλή ανάλυση και σε χρόνους πολύ κοντά στο live event, έτυχε θερμής υποδοχής και ευρείας ενσωμάτωσης από την πρώτη κιόλας ημέρα από το δίκτυο των publishers της glomex, στο οποίο μετέχουν τα μεγαλύτερα αθλητικά και ειδησεογραφικά websites της χώρας.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συμμετοχή της Cosmote TV στην glomex, καθώς πέραν της σημαντικής επιπρόσθετης αξίας που προσδίδει στο b2b video οικoσύστημα, ανοίγει νέους δρόμους για την online αξιοποίηση του premium video περιεχομένου και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τη video διαφήμιση των brands, σ’ ένα απολύτως native και ασφαλές περιβάλλον» δηλώνει ο Δημήτρης Χατζηδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Phaistos Networks.

«Πρόκειται για μια συνεργασία που θέτει ένα νέο ορόσημο στην άκρως επιτυχημένη σύμπραξη της glomex με τη Phaistos και ενισχύει σημαντικά τον κοινό μας στόχο, που είναι να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και premium inventory στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο CEO της glomex Michael Sandbichler.

Στο δίκτυο των content providers της glomex μετέχουν επίσης, η ΕΡΤ, ο Αnt1, το Star και το Open, τα φωτογραφικά πρακτορεία Intime και NDP, μεγάλα publishing groups που παράγουν video περιεχόμενο και διάφοροι ανεξάρτητοι παραγωγοί. Η glomex είναι θυγατρική του γερμανικού μιντιακού κολοσσού ProsiebenSat1 και εκπροσωπείται στην Ελλάδα αποκλειστικά από τη Phaistos Networks.

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778