Marketing Week - Curious Ahead: Νέα φιλοσοφία στρατηγικής στην digital επικοινωνία

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Η νέα επωνυμία της Bakers Digital

Curious Ahead: Νέα φιλοσοφία στρατηγικής στην digital επικοινωνία

6 Μαρτίου 2019 | 15:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Curious Ahead είναι το νέο όνομα της Bakers Digital του Ομίλου V+O.

Εκφράζει και συμβολίζει την εξέλιξη, το νέο όραμα και το στρατηγικό προορισμό της εταιρείας, η οποία μετά από επτά επιτυχημένα χρόνια στο Online Reputation Management αλλάζει φιλοσοφία και μετεξελίσσεται. Σε μια εποχή ρευστή και αχαρτογράφητη, η περιέργεια συνιστά την αναγκαία συνθήκη για την πρόοδο και την επιτυχία. Είναι η δύναμη δημιουργίας και ανάπτυξης καινοτόμων στρατηγικών και αποτελεσματικών λύσεων.

Με αυτή την πεποίθηση, το νέο όνομα Curious Ahead της Bakers Digital συνιστά πολλά παραπάνω από μια απλή αλλαγή ονόματος. Συμπυκνώνει τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας. Η περιέργεια (curiosity) είναι η θεμελιώδης αρχή που διέπει την κουλτούρα, τη σκέψη, τον τρόπο λειτουργίας και τις υπηρεσίες της. Αρχή και συνθήκη, που ορίζει το στρατηγικό στόχο της εταιρείας να είναι πάντα Ahead. Αρχή που δηλώνει τον σκοπό και το όφελος για την εταιρεία, τους πελάτες της και φυσικά τους ανθρώπους της.

Με το νέο της όνομα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλους όσοι μοιράζονται αυτή την ανησυχία και την περιέργεια. Γι’ αυτό και στο όνομά της το άλφα γράφεται ανάποδα. Είναι το μαθηματικό σύμβολο που δηλώνει το σύνολο (για κάθε ανήσυχο πνεύμα – για κάθε curious head που είναι ahead), αλλά και την ανάγκη για διαφορετικότητα. Αυτός είναι ο στόχος της Curious Ahead: να βοηθά τις εταιρείες που έχουν όραμα να μεταμορφώσουν το business τους μέσα από μια πληθώρα καινοτόμων tailor made στρατηγικών, εργαλείων, εφαρμογών, μεθόδων και τεχνολογιών μέσα από υπηρεσίες Audit & Strategy, Reputation Building και Shielding, Conceptual Content Creation, New Media Performance και Advanced Data Mining.

«Η αλλαγή ονόματος της Bakers Digital αποτελεί για εμάς στον Όμιλο της V+O κάτι πολύ πιο ουσιαστικό από την υποκατάσταση δύο λέξεων με δύο άλλες», δηλώνει η Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O Greece. «Σε μια εποχή όπου όλα είναι ρευστά και μετεξελίσσονται, δεν μπορείς να μιλάς και να συμβουλεύεις για digital transformation χωρίς να έχεις γίνει ο ίδιος transformed. Και αυτό ακριβώς κάναμε, χωρίς να διστάσουμε με την Curious Ahead, πιστεύοντας ότι η περιέργεια είναι το βασικό συστατικό εξέλιξης και προόδου».

Η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, δήλωσε: «Curious Ahead είναι το όνομα της νέας μας φιλοσοφίας. Είναι η στρατηγική μας δέσμευση να είμαστε περίεργοι, ανήσυχοι, αποτελεσματικοί. Να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία σε οργανισμούς που επιθυμούν να οδηγούν τον κλάδο τους, να βρίσκονται μπροστά από τις εξελίξεις, να επανεφευρίσκουν ψηφιακά τις επιχειρήσεις τους, να ορίζουν τους κανόνες του μετασχηματισμού της αγοράς. Γι’ αυτό και επιλέγουμε να δουλεύουμε στο σημείο όπου διασταυρώνονται η στρατηγική, η δημιουργικότητα και η τεχνολογία. Εκεί που γεννιούνται οι ουσιαστικές τομές και η καινοτομία. Εκεί που η περιέργεια γίνεται επιχειρησιακή αξία και μέλλον».

Marketing Week Online( 6 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778