Marketing Week - Πόσο κοστίζει η ιδιωτικότητα στη Facebook;

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Αναμένει επιβράδυνση κερδοφορίας λόγω του feature Clear History

Πόσο κοστίζει η ιδιωτικότητα στη Facebook;

4 Μαρτίου 2019 | 16:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,Social Media,Trends

Ως «μετωπικό άνεμο» βλέπουν στελέχη της Facebook τη νέα δυνατότητα που λανσάρει μέσα στο έτος η πλατφόρμα, χάρη στην οποία οι χρήστες της θα μπορούν να καθαρίσουν το ψηφιακό τους ιστορικό.

Ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε για πρώτη φορά τον σχεδιασμό για ένα τέτοιο εργαλείο τον Μάιο του 2018, στον απόηχο του σκανδάλου της Cambridge Analytica. «Η ιδιωτικότητα αποτελεί ‘‘μετωπικό άνεμο’’ για εμάς το 2019», σημείωσε ο CFO David Wehner. «Πρόκειται για έναν από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εκτιμώμενη επιβράδυνση της ανάπτυξης των εσόδων μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς». Αν και ο Wehner επεσήμανε τη δυσκολία που θα προκύψει σε επίπεδο αποτελεσματικής στόχευσης, η chief operating officer, Sheryl Sandberg, σημείωσε ότι ιδιωτικότητα και στοχευμένη επικοινωνία δεν είναι ασυμβίβαστα.

Ωστόσο, ο ίδιος είχε ήδη αναφερθεί και νωρίτερα στο κόστος που έχει η εντεινόμενη έμφαση στην ασφάλεια, με φόντο συνολικά το τοπίο που διαμορφώνεται σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων, με την εταιρεία να δαπανά πολλά δισ. δολάρια για να στελεχώσει τις ομάδες ασφάλειας και προστασίας. Σύμφωνα με την Sandberg, παρά τις αρχικές αστοχίες, ο τρόπος διαχείρισης της πλατφόρμας έχει αλλάξει ριζικά, με γνώμονα την αποτελεσματική προστασία των χρηστών. Μάλιστα, κάλεσε για θεσμικές ρυθμίσεις, εμμένοντας ωστόσο στην εύρεση ισορροπίας μεταξύ ελέγχου και ασυδοσίας. (Πηγή: Variety)

Marketing Week Online( 4 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778