Marketing Week - Επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων σε 58 ώρες υπόσχεται η Reborrn

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το Digital Consultancy λανσάρει τη μεθοδολογία «58 Session»

Επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων σε 58 ώρες υπόσχεται η Reborrn

11 Φεβρουαρίου 2019 | 15:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching

Μία νέα μεθοδολογία επίλυσης business προβλημάτων λανσάρει η Reborrn, το Digital Consultancy που ίδρυσαν τον Σεπτέμβριο του 2018 οι Γιώργος Βαρέλογλου και Κώστας Μάντζιαρης.

Η υπηρεσία «58 Session» που παρουσιάζουν, υπόσχεται να απαντήσει μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες σε προβλήματα που συνήθως χρειάζονται εβδομάδες ή και μήνες για να επιλυθούν. Σύμφωνα με τους ιδρυτές, η μεθοδολογία δεν «ανακαλύπτει τον τροχό», αλλά θέτει μια σειρά από αυστηρούς κανόνες στη διαδικασία επίλυσης θεμάτων και παρακάμπτει τη γραφειοκρατία των μεγάλων οργανισμών, καθώς και τις πολυεπίπεδες δομές διοίκησης που απαιτούνται για τις εγκρίσεις.

Το 58 Session, δανειζόμενο στοιχεία από τα Agile Frameworks και το Design Thinking Process, δεν είναι ένα workshop αλλά ένα session έντονα παραγωγικής δουλειάς. Ομάδες ειδικών σε συνεργασία με τις ίδιες τις εταιρείες διεκπεραιώνουν σε sprints των 60 και 90 λεπτών δυσανάλογα μεγάλους όγκους δουλειάς, απαντώντας σε προκλήσεις που συνήθως χρειάζονται πολλαπλάσιο χρόνο και χρήμα για να λυθούν.

Η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει πάνω από 10 sessions σε Ελλάδα και Αγγλία, συνεργαζόμενη με εταιρείες όπως G4S Southeastern Europe, L’Oreal Paris, και Queensquare Private Medical Healthcare. Ο Γιώργος Βαρέλογλου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Μέσα στο επόμενο διάστημα θα κάνουμε την μεθοδολογία open source, μοιραζόμενοι με όσους ενδιαφέρονται όλη τη μεθοδολογία, case studies, και templates με σκοπό εταιρείες να μπορούν να το εφαρμόσουν αυτόνομα».

Marketing Week Online( 11 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778