Marketing Week - H Oath μετονομάζεται σε Verizon και ανακοινώνει deal με την Microsoft

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στον τομέα του Native Advertising για Microsoft news/MSN

H Oath μετονομάζεται σε Verizon και ανακοινώνει deal με την Microsoft

17 Ιανουαρίου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Oath, το δίκτυο που δημιουργήθηκε το 2017 από την Verizon εντάσσοντας σε ένα ενιαίο σχήμα τις Yahoo και AOL, μετονομάζεται πλέον σε Verizon Media και ανακοινώνει επέκταση συνεργασίας με την Microsoft.

Συγκεκριμένα, οι δύο πλευρές προχώρησαν σε νέα, παγκόσμιας εμβέλειας συμφωνία στον τομέα του native advertising. Αρχής γενομένης από αυτό τον μήνα, η Verizon Media θα προσφέρει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση σε περισσότερο (+20%) native inventory μέσα από τις πλατφόρμες της με υψηλών επιδόσεων formats σε Microsoft News/MSN, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών τοποθετήσεων. Παράλληλα, οι δύο πλευρές επεκτείνουν την υπάρχουσα σχέση τους για την παροχή πρόσβασης σε λύσεις brand safe video, display και content marketing σε όλο το φάσμα των assets της Microsoft παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των MSN, Outlook και XBox.

Οι marketers θα εξακολουθήσουν να έχουν τη δυνατότητα σύναψης απευθείας συμφωνιών με την ομάδα πωλήσεων της Verizon Media για την πρόσβαση στις διαφημιστικές αυτές δυνατότητες, σε όλες τις συσκευές. Τα properties της Microsoft προσεγγίζουν σχεδόν 500 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα, σε 30 χώρες. «Η συνεργασία με την Microsoft μας επιτρέπει να συνδυάσουμε αυτό το premium inventory με την διαφημιστική μας τεχνολογία, το ποιοτικό περιεχόμενο και τα πλέον διαφοροποιημένα και επαληθευμένα δεδομένα στη βιομηχανία», σχολίασε ο Guru Gowrappan, CEO της Verizon Media.
Την Oath και νυν Verizon Media εκπροσωπεί στην Ελλάδα η Acrossmedia241, Founder και Managing Director της οποίας είναι Ειρήνη Σαχά.

Marketing Week Online( 17 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778