Στον τομέα του Native Advertising για Microsoft news/MSN
Η Oath, το δίκτυο που δημιουργήθηκε το 2017 από την Verizon εντάσσοντας σε ένα ενιαίο σχήμα τις Yahoo και AOL, μετονομάζεται πλέον σε Verizon Media και ανακοινώνει επέκταση συνεργασίας με την Microsoft.

Συγκεκριμένα, οι δύο πλευρές προχώρησαν σε νέα, παγκόσμιας εμβέλειας συμφωνία στον τομέα του native advertising. Αρχής γενομένης από αυτό τον μήνα, η Verizon Media θα προσφέρει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση σε περισσότερο (+20%) native inventory μέσα από τις πλατφόρμες της με υψηλών επιδόσεων formats σε Microsoft News/MSN, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών τοποθετήσεων. Παράλληλα, οι δύο πλευρές επεκτείνουν την υπάρχουσα σχέση τους για την παροχή πρόσβασης σε λύσεις brand safe video, display και content marketing σε όλο το φάσμα των assets της Microsoft παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των MSN, Outlook και XBox.

Οι marketers θα εξακολουθήσουν να έχουν τη δυνατότητα σύναψης απευθείας συμφωνιών με την ομάδα πωλήσεων της Verizon Media για την πρόσβαση στις διαφημιστικές αυτές δυνατότητες, σε όλες τις συσκευές. Τα properties της Microsoft προσεγγίζουν σχεδόν 500 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα, σε 30 χώρες. «Η συνεργασία με την Microsoft μας επιτρέπει να συνδυάσουμε αυτό το premium inventory με την διαφημιστική μας τεχνολογία, το ποιοτικό περιεχόμενο και τα πλέον διαφοροποιημένα και επαληθευμένα δεδομένα στη βιομηχανία», σχολίασε ο Guru Gowrappan, CEO της Verizon Media.
Την Oath και νυν Verizon Media εκπροσωπεί στην Ελλάδα η Acrossmedia241, Founder και Managing Director της οποίας είναι Ειρήνη Σαχά.