Marketing Week - imba και Reprise στη νέα καμπάνια της LeasePlαn

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το concept ενδέχεται να υιοθετηθεί και από άλλες χώρες της Ευρώπης

imba και Reprise στη νέα καμπάνια της LeasePlαn

3 Δεκεμβρίου 2018 | 16:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Αυτοκινητοβιομηχανία

Στην ανάγκη για αλλαγή νοοτροπίας και ανατροπή του στερεότυπου που θέλει την τάση στην κατανάλωση να συνοδεύεται άρρηκτα με την ιδιοκτησία, στηρίχθηκε η ιδέα των imba και Reprise του ομίλου IPG Mediabrands, για τη νέα καμπάνια της LeasePlan Hellas.

«Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα» είναι το μήνυμα που κορυφώνει το σενάριο της video καμπάνιας. To video της καμπάνιας εξελίσσεται σε ένα open space περιβάλλον σύγχρονης εταιρείας με τον πρωταγωνιστή να περιηγείται, κατά μήκος ενός γραμμικού storytelling, σε πολλαπλούς χώρους καταρρίπτοντας διαδοχικά όσα αντιλαμβανόμαστε στην καθημερινότητά μας ως «κεκτημένα». Διαμορφώθηκε μία 360 digital στρατηγική για να επικοινωνήσει το concept, με στόχο την εκπαίδευση των χρηστών γύρω από το leasing, αλλά και την αύξηση των leads σε μία ανταγωνιστική περίοδο.

Έτσι, συνδυάστηκαν branding ενέργειες με στόχο το consideration και performance καμπάνιες με στόχο το targeting χρηστών ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκονται. Αξιοποιώντας ως βασικό όχημα το video, χαράχθηκε μια συνολική παρουσία στα διάφορα κανάλια (YouTube, Facebook, Instagram, Programmatic, PPC), η οποία συμπληρώθηκε με παραγωγή περιεχομένου, ώστε να ενισχυθεί η παρουσία στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το concept ενδέχεται να υιοθετηθεί και από άλλες χώρες της Ευρώπης, όπου η LeasePlan έχει παρουσία.

Marketing Week Online( 3 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778