Έρευνα δείχνει ανησυχία των marketers για τη σχέση digital και creative
Η πλειοψηφία των marketers ισχυρίζεται ότι η ψηφιακή ανάπτυξη έχει βλαπτικές επιπτώσεις στην ποιότητα του δημιουργικού προϊόντος, αναφέρει πρόσφατη έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, έρευνα της Sizmek η οποία απευθύνθηκε σε πάνω από 500 brand marketers σε Ευρώπη και ΗΠΑ, υποστηρίζει ότι η διαφημιστική κοινότητα αγωνίζεται σε μεγάλο ακόμη βαθμό να πετύχει τον τέλειο «γάμο» της ψηφιακής διαφήμισης με τη δυνατή δημιουργική δουλειά. Τη σχέση δημιουργικού και digital φαίνεται να διαταράσσει η έντονη έμφαση στα data και στην τεχνητή νοημοσύνη. Σχεδόν το 70% των marketers που συμμετείχαν στην έρευνα, πιστεύουν ότι «η ψηφιακή ανάπτυξη στη διαφήμιση επιτυγχάνεται με κόστος επί της ποιότητας του δημιουργικού». Παράλληλα, το 84% δηλώνει ότι το AI δεν σημαίνει τίποτα χωρίς το δημιουργικό που θα το υποστηρίξει.

Σχεδόν 8 στους 10 πιστεύουν ότι το GDPR θα αναδείξει ακόμη περισσότερο τη σημασία της ποιότητας του δημιουργικού, ενώ, για το 91%, η ανάγκη για πιο «engaging» ψηφιακές διαφημίσεις ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους των brands, είναι προτεραιότητα για τους επόμενους 12 μήνες. Τέλος, πάνω από το 50% παραδέχεται ότι δυσκολεύεται να αξιοποιήσει το δημιουργικό του στα τυπικά διαφημιστικά formats.
(Πηγή: campaignlive.com)