Marketing Week - H ΕΡΤ θέτει σε διαβούλευση έργο Programmatic Buying

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Έως 30 Νοεμβρίου

H ΕΡΤ θέτει σε διαβούλευση έργο Programmatic Buying

14 Νοεμβρίου 2018 | 18:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Δημόσιος Τομέας,Τηλεόραση

Η ΕΡΤ αναζητά τεχνολογικές λύσεις/υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του διαφημιστικού αποθέματος των διαδικτυακών της τόπων, με όρους Programmatic Buying.

Στο πλαίσιο αυτό, θέτει το εν λόγω έργο σε διαβούλευση, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τυχόν παρατηρήσεις και σχόλιά τους μέχρι 30 Νοεμβρίου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις gdnewmedia@ert.gr και chmoniakis@ert.gr . Για την επιλογή των συγκεκριμένων υπηρεσιών, η ΕΡΤ θέτει μια σειρά από ελάχιστες προϋποθέσεις:
• Προσφορά ad inventory σε Ad Exchanges, μέσω SSP
• Διασύνδεση πλατφόρμας με το σύστημα διαχείρισης διαφήμισης της ΕΡΤ
• Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής και παραμέτρων πώλησης αποκλειστικά από τους διαχειριστές της ΕΡΤ
• Δυνατότητα για κάθε είδους Programmatic αγοραπωλησία (Open Exchange, Direct Deal, Private Marketplace κ.α.)
• Διαθεσιμότητα όλων των εργαλείων ελέγχου (whitelist/blacklist βάσει brands, buyer, ad creative, quality control)
• Δυνατότητα αξιοποίησης ad inventory βάσει γεωγραφικού προσδιορισμού (.gr & non .gr)
• Να δίνεται στους διαχειριστές της ΕΡΤ η δυνατότητα να λαμβάνουν reports σχετικά με την απόδοση από τη διάθεση του inventory στους ad exchange, μέσω του αποκλειστικού τους λογαριασμού στην πλατφόρμα (ad requests, billable impressions, effective cpm, fill rate, ctr, revenue)
• Να επιτρέπεται, τεχνολογικά και εμπορικά, η όσο το δυνατόν εκτενέστερη αξιοποίηση του inventory, μέσω της αλληλουχίας διαφορετικών Αd Εxchange.

Marketing Week Online( 14 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778