Marketing Week - Social Cards: λανσάρισμα νέου ad-format από το Project Agora

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Tempo OMD και Nissan οι επίσημοι launch partners

Social Cards: λανσάρισμα νέου ad-format από το Project Agora

8 Νοεμβρίου 2018 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching

Το Project Agora λανσάρει το νέο ad-format, Social Cards, με επίσημους launch partners την Tempo OMD και τη Nissan.

Τα Social Cards είναι νέα καινοτόμα mobile first ad-formats, που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα του Social Media περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement. Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο. Τα Social Cards είναι διαθέσιμα στο δίκτυο του Project Agora σε Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη καθώς και στην Μέση Ανατολή.

Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778