Ανέλαβε το digital marketing του Museum of Illusions Athens
Στην εταιρεία Ristart ανέθεσε το νέο Museum of Illusions Athens, που άνοιξε προ ολίγων μηνών στο κέντρο της Αθήνας, την καμπάνια γνωστοποίησής του στο διαδίκτυο, καθώς και τη διαχείριση του ετήσιου πλάνου προβολής του στο digital περιβάλλον.

Συγκεκριμένα, η Ristart ανέλαβε την έρευνα, σχεδίαση και υλοποίηση του πλάνου στρατηγικής Digital Marketing τόσο μέσα από τα δίκτυα προβολής (Display) και αναζήτησης (Search) της Google, όσο και στα social media channels του μουσείου. Επιπλέον, η συνεργασία περιλαμβάνει και την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί στα social media channels Facebook, Instagram και Stories, το οποίο θα δημιουργεί καθημερινή αλληλεπίδραση με το κοινό προκειμένου να γνωρίσει τον κόσμο των ψευδαισθήσεων.