Marketing Week - Log-level data

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Log-level data

5 Νοεμβρίου 2018 | 09:17 Γράφει ο Δημήτρης  Ζήσης Topics: Trends

Τα log-level data είναι όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα impression, όπως, δεδομένα γεωγραφικής προέλευσης, διευθύνσεις URL, αναγνωριστικά cookies, χρονικά σήματα, επίπεδα προβολής και, φυσικά, δεδομένα συναλλαγών.

Είναι τα δεδομένα στα οποία οι περισσότεροι εκδότες θα ήθελαν να έχουν πρόσβαση. Οπλισμένος με log-level data, ένας εκδότης μπορεί να δει ακριβώς τι συμβαίνει στην αλυσίδα εφοδιασμού της ψηφιακής διαφήμισης. Μπορεί να δει λεπτομέρειες σχετικά με το τι αμοιβή παίρνει κάθε vendor από το ποσό που προσφέρουν οι πελάτες στο inventory. Τα log-level data μπορούν επίσης να δείχνουν λεπτομέρειες όπως εάν ένα exchange εκτελεί πολλαπλές προσφορές για το ίδιο inventory για λογαριασμό του ίδιου πελάτη.

Υπάρχουν φορές που οι προϋποθέσεις της δημοπρασίας μπορεί να τροποποιηθούν χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τη πλευρά είτε της αγοράς είτε της πώλησης. Για παράδειγμα, όταν οι πλατφόρμες δίνουν δεύτερες τιμές σε τρίτους για το ίδιο inventory, οι εκδότες και οι πελάτες δεν ενημερώνονται πάντοτε. Για τους πελάτες / media shops, είναι εξίσου σημαντικό να έχουν πλήρη πρόσβαση στα log-level data για σύνθετους λόγους: Αποκτούν τη δυνατότητα να συντονίζουν με ακρίβεια το media plan τους, με πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

Μπορούν να αντλήσουν περισσότερες γνώσεις ώστε να κατανοήσουν όχι μόνο τα εν λόγω μέσα ενημέρωσης αλλά και τα πλήρη μονοπάτια για conversions ή πειράματα, σχετικά με την καλύτερη εικόνα του brand και τις επιπτώσεις των διαφόρων συνεργατών, τακτικών και πλατφορμών που χρησιμοποιήθηκαν. Επίσης, μπορούν να κάνουν ακριβέστερο σχεδιασμό σχετικά με την απήχηση και τη συχνότητα των διαφημίσεων που παρουσιάζονται σε μεμονωμένη βάση. Είναι επίσης χρήσιμο για να παρακολουθούν οποιαδήποτε αδιαφανή ή σκοτεινή δημοπρασία.

Τα πληρέστερα log-level data προέρχονται από τα ad exchanges. Υπάρχουν κάποια vendors που τα διαθέτουν δωρεάν κατόπιν αιτήματος. Άλλα ζητούν από τους εκδότες ένα μηνιαίο fee και άλλα προσφέρουν ένα μικρό ποσοστό των δεδομένων, το οποίο βέβαια είναι άχρηστο για τους εκδότες. Άλλα, δηλώνουν ότι δεν μπορούν να τα μοιραστούν, λόγω δεσμεύσεων με τρίτους. Ωστόσο, οι εκδότες πρέπει να είναι σκεπτικοί.

Από τη στιγμή που κάποιος έχει τα log-level data, απαιτείται χώρος για να αποθηκευτούν και να αναλυθούν. Εκδότες και διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένοι σχετικά με τους στόχους τους πριν ζητήσουν τα log-level data που θέλουν. Μιλάμε για τεράστιο όγκο δεδομένων, που απαιτείται να τον προσαρμόσουν. Διαφορετικά, ο όγκος πληροφοριών δεν είναι διαχειρίσιμος και είναι εξαιρετικά δαπανηρός (σε χρόνο και χρήμα), τόσο στην αποθήκευση όσο και στην ανάλυσή του.

Marketing Week (T. 1549)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778