Digital καμπάνια της Soho Square για τη Χρυσή Σειρά Nέα digital καμπάνια λανσάρει η Misko Χρυσή Σειρά, με την υπογραφή της Soho Square. Το πρώτο βίντεο της καμπάνιας βρίσκεται ήδη στον «αέρα».
Όταν μαγειρεύεις με Misko Χρυσή Σειρά, το καλύτερο ελληνικό ζυμαρικό, δεν χρειάζεσαι πολλά πολλά για να πετύχεις το τέλειο αποτέλεσμα στο πιάτο σου. Μια απλή σάλτσα, με λίγα υλικά που θα χρειαστεί λίγα μόνο λεπτά για την προετοιμασία της, είναι αρκετή για να συνοδεύσει το ζυμαρικό με το τέλειο κράτημα, τη γεμάτη γεύση και την άψογη μαγειρική απόδοση. Τι κάνεις όμως όσο περιμένεις τα ζυμαρικά σου να βράσουν;
Αυτή είναι η ερώτηση που καλείται να απαντήσει ο Σωτήρης Κοντιζάς, σε 2 video διάρκειας ίσης με την αντίστοιχη διάρκεια του ενδεδειγμένου χρόνου προετοιμασίας τους, γυρισμένα σε πραγματικό χρόνο. Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι ένας σεφ, γνωστός για την προσήλωσή του στις ποιοτικές πρώτες ύλες και στην αφαιρετική κουζίνα, και αποτελεί, σύμφωνα με την εταιρεία, τον τέλειο πρωταγωνιστή για την καμπάνια της Misko Χρυσής Σειράς.