Marketing Week - Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ με Yahoo-Oath

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ με Yahoo-Oath

19 Σεπτεμβρίου 2018 | 15:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Δημόσιος Τομέας

Με στόχο τη δημιουργία μιας έντονης και καινοτόμας ψηφιακής οπτικής εμπειρίας, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, αξιοποιούν τα διαθέσιμα εργαλεία του digital branding για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Ήδη έχει ενεργοποιηθεί στο δίκτυο Oath-Yahoo (Oath EMEA Limited) μεγάλη καμπάνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες για την ενίσχυση κρατήσεων Last Minute & Τουριστικής κίνησης για το β΄ εξάμηνο του έτους 2018. Επιπλέον, από το 2016 έχει δημιουργηθεί ένα Tumblr Site όπου προβάλλονται τόσο οι φυσικές ομορφιές της χώρας όσο και το πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, αναδεικνύοντας οπτικά τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις υπαίθριες δραστηριότητες, τον θαλάσσιο τουρισμό και όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ελληνικοί προορισμοί.

Πρόκειται για οπτικό περιεχόμενο 4ης γενιάς, το οποίο ανανεώνεται κάθε χρόνο και είναι ειδικά διαμορφωμένο για mobile συσκευές, προσεγγίζοντας μέσω των social media το τεχνολογικά εξοικειωμένο κοινό των νεότερων ηλικιών. Για την παραγωγή του περιεχομένου σε αυτό το Site - Blog, εργάζεται η δημιουργική ομάδα της Ryot στο Λονδίνο. Η Ryot είναι η πλέον βραβευμένη παγκοσμίως (Oscar Awarded) εταιρεία παραγωγής digital περιεχόμενου και είναι πλέον μέλος του Οργανισμού Oath. To Tumblr Site του ΕΟΤ είναι διαθέσιμο στο
http://visitgreece-gr.tumblr.com/

Marketing Week Online( 19 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778