Συμπεράσματα του 1ου Google Marketing Conference
Οι νέες δυνατότητες που προσφέρουν τα εργαλεία του Google Marketing αποτέλεσαν το αντικείμενο του 1ου Google Marketing Conference που διοργάνωσε το Marketing Week, με την υποστήριξη της Google, την Τρίτη, 10 Ιουλίου, στο Αμφιθέατρο OTE Academy.

Experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακής επικοινωνίας και μοιράστηκαν actionable tips για τη διαμόρφωση αποτελεσματικών στρατηγικών, ενώ στελέχη της Google αποκάλυψαν λύσεις που λανσαρίστηκαν μόλις στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή με το διεθνές τους λανσάρισμα. Σε ειδικά διαμορφωμένα sessions αφιερωμένα στο κομμάτι του performance, του measurement, του programmatic και του video, οι ομιλητές πρότειναν τεχνικές για αύξηση του ROI, μεθόδους αξιοποίησης των analytics και λιγότερο γνωστά features που μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο για τους marketers. Η αναγκαιότητα υιοθέτησης μιας mobile first προσέγγισης ήδη από τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού, η αξιοποίηση των data σε cross channel επίπεδο, αλλά και η δημιουργία video που προσφέρουν added value αναδείχθηκαν ανάμεσα στις κυριότερες προτεραιότητες. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.